کد خبر : 1528269 | 14 خرداد 1397 ساعت 16:36 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

4 برد، 2 مساوی و 3 باخت

گل محمدی به دنبال پنجمین برد مقابل پرسپولیس

سرمربی جدید پدیده در هفته دوم لیگ هجدهم باید به مصاف پرسپولیسی برود که تاکنون 4بار موفق به شکست آن شده است.

گل محمدی به دنبال پنجمین برد مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پدیده در لیگ هجدهم انتخاب شد و در هفته دوم باید به مصاف تیم سابق خود برود. سرمربی 47 ساله این فصل پدیده تاکنون 9 بار به عنوان سرمربی با تیم های صبای قم، نفت تهران، ذوب آهن و تراکتورسازی مقابل پرسپولیس قرار گرفته و حاصل آن 4 برد، 2 مساوی و 3 باخت بوده است.


در بازی رفت لیگ دوازدهم صبای قم 2 بر صفر پرسپولیس و مانوئل ژوزه را شکست داد تا اولین برد یحیی مقابل سرخپوشان رقم بخورد. او در لیگ سیزدهم با نفت تهران 2 بار مقابل پرسپولیس و علی دایی قرار گرفت که بازی رفت را یک بر صفر برد و بازی برگشت نیز بدون گل مساوی شد.


در لیگ چهاردهم گل محمدی با ذوب آهن مقابل پرسپولیس به میدان رفت و در بازی رفت با یک گل مغلوب گل محمدی شد و در بازی برگشت نیز حمید درخشان را با یک گل بدرقه کرد. در لیگ پانزدهم نیز یحیی سرمربی ذوب آهن بود و در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل برانکو ایستاد. او بازی رفت را 2 بر یک برد و بازی برگشت 2 بر 2 مساوی شد.


گل محمدی در هفته های آغازین لیگ شانزدهم از هدایت ذوبی ها کناره گیری کرد و نتوانست برابر پرسپولیس قرار بگیرد. اما در لیگ هفدهم سرمربی تراکتورسازی شد و در هر دو بازی رفت و برگشت مغلوب برانکو شد. او دیدار رفت را با نتیجه 2 بر یک و بازی برگشت را با 2 گل به پرسپولیس واگذار کرد.


گل محمدی در هفته دوم لیگ هجدهم برای دهمین بار مقابل پرسپولیس و پنجمین بار برابر برانکو قرار می گیرد تا پنجمین برد مقابل سرخپوشان و دومین برد برابر پرفسور را کسب کند.

دیدگاه‌ها