کد خبر : 1528932 | 18 خرداد 1397 ساعت 17:01 | 79.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مارسلو به مصاحبه جنجالی فیرمینو علیه راموس

روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول اخیرا در یک مصاحبه سرخیو راموس را فردی احمق توصیف کرد.

واکنش مارسلو به مصاحبه جنجالی فیرمینو علیه راموس

به گزارش "ورزش سه"، وقتی راموس به جنجال های پس از فینال لیگ قهرمانان و اتهاماتی که در مورد مصدوم کردن عامدانه صلاح و کاریوس به وی نسبت داده بودند واکنش نشان داد، فیرمینو نیز در پاسخ او را احمق خطاب کرد.

 

 

1306517

 

 

مارسلو که اکنون در اردوی تیم ملی برزیل همراه با فیرمینو حضور دارد، در واکنش به حاشیه های اخیر گفت:« سال هاست که راموس را می شناسم و برای مردم کسل کننده است که یک تیم برای سه سال پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان شود. به همین خاطر همه درباره دروازه‌بان صحبت می کنند که چگونه آن گل ها را دریافت کرد. باید سه قهرمانی مادرید را به خاطر شایستگی که داشت ارزشمند دانست اما بیش از همه روی اشتباه‌های دروازه‌بان تمرکز شد تا روی سه گل مادرید. همه تقصیرها بر گردن دروازه‌بان افتاد.

در مورد فیرمینو هم نمی دانم که چه باید بگویم ولی معتقدم همیشه و تحت هر شرایطی، باید احترام ستاره های بزرگ فوتبال حفظ شود.»

 

 

1304574

 

 

مارسلو در مورد بهترین بازیکن کنونی دنیا گفت:« هنوز نفهمیدم بر چه اساسی به یک بازیکن توپ طلا می دهند، به خاطر جام های کسب شده، عملکرد در یک فصل یا سطح یک بازیکن. همه چیز بستگی به آرا دارد. هر بازیکنی که رای بیشتری داشته باشد برنده توپ طلا می شود. برای من بهترین بازیکن کنونی جهان رونالدو است و نیمار نیز مانند رونالدو برای من است.»

 

دیدگاه‌ها