کد خبر : 1532314 | 30 خرداد 1397 ساعت 21:42 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

دو ستاره رئال برابر ایران فیکس شدند

دنیل کارواخال و لوکاس وازکز، دو ستاره تیم رئال مادرید در ترکیب اسپانیا برابر ایران قرار گرفتند و از ابتدا بازی خواهند کرد.

دو ستاره رئال برابر ایران فیکس شدند

به گزارش "ورزش‌سه"،  دقایقی پیش ترکیب تیم ملی اسپانیا برابر ایران اعلام شد و طبق تصمیم فرناندو هیرو ماتادورها با دو تغییر برابر شاگردان کی‌روش به میدان می‌روند.


طبق آخرین تغییرات هیرو، دنیل کارواخال در سمت راست تیم ملی اسپانیا جانشین ناچو شده است و برابر تیم ملی ایران به میدان خواهد رفت. دیگر تغییر ماتادورها فیکس شدن لوکاس وازکز در ترکیب لاروخا است. وازکز برابر ایران جانشین کوکه شده است به عنوان بال راست بازی می‌کند.

 

کارواخال بازی اول جام را به علت مصدومیت از دست داد و ناچو جایگزین وی شد. این بازیکن علی‌رغم گلی که وارد دروازه پرتغال نمود، یک پنالتی تقدیم حریف کرد و حالا با تصمیم هیرو در بازی برابر ایران کارواخال از ابتدا به میدان می‌رود.

 

بارسلونا و رئال مادرید هر کدام با داشتن 4 بازیکن، بیشترین نماینده را در ترکیب اسپانیا برابر ایران دارند. ماتادورها دیدار اول خود در جام جهانی را برابر پرتغال با نتیجه پرگل 3-3 به پایان رساندند و حالا به دنبال ثبت نخستین برد خود در روسیه مقابل شاگردان کارلوس کی‌روش هستند.

 

دیدگاه‌ها