کد خبر : 1532426 | 31 خرداد 1397 ساعت 02:00 | 161.4K بازدید | 0 دیدگاه

او این شیوه بازی را درک نمی کند؛

پاسخ کارشناس انگلیس به انتقاد روی کین از تیم ملی

هوگو لانگتون به دیدگاه روی کین ستاره سابق منچستریونایتد در مورد تنفر او از شیوه بازی ایران کنایه زد.

پاسخ کارشناس انگلیس به انتقاد روی کین از تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، نمایش تدافعی تیم ملی ایران شاید منتقدان زیادی در میان علاقمندان و البته کارشناسان فوتبال به خصوص در جامی داشته باشد که میلیون ها نفر در سرتاسر کره خاکی آن را دنبال می کنند، اما وقتی جای کی روش باشید و قرار باشد مقابل تیمی پر از ستاره های سطح اول بازی کنید، چاره ای جز اولویت بخشیدن به کارهای تدافعی پیش رو شما نمی ماند؛ آن هم برای کی روش که بیشتر با تفکرات تدافعی شناخته می شود.


یکی از چهره های سرشناس دنیا که از شیوه بازی ایران در نیمه اول انتقاد کرده بود و آرزوی گل خوردن ایران را داشت، روی کین بود که وقتی به پیشینه او نگاه می کنیم، اولین چیزی که به خاطرمان می رسد، درگیری او با سرمربی پرتغالی تیم ملی و البته اخراج او از اردوی منچستریونایتد است.


البته تنها مردم ایران نیستند که امشب از نحوه بازی تیم ملی دفاع می کنند، هوگو لانگتون که یکی از کارشناسان فوتبال انگلیس به شمار می رود، نیز واکنش روی کین  را بی پاسخ نگذاشته و در جواب او گفته :«  جالب است که با وقت تلف کردن ایران و بازی سیاه این تیم عصبانی شده است، اما من مطمئنم او هیچ وقت در تیمی نبوده است که مجبور به کار صرفا دفاعی باشد؛  البته کین در منچستر یونایتد نسبت به این شیوه بازی تنفر خود را اعلام کرده بود. در نهایت به نظرم روی کین اصلا این شیوه بازی را درک نمی کند.

 

دیدگاه‌ها