کد خبر : 1532507 | 31 خرداد 1397 ساعت 12:00 | 162.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرتاب اوت میلاد محمدی دستمایه شوخی شد

بزرگترین پرتاب اوت تاریخ!

میلاد محمدی بازیکن ایران در گوشه و کنار دنیا هوادارانی پیدا کرده و آنچه بزرگترین پرتاب اوت تاریخ جام جهانی خوانده شده میلاد را به سوژه یک خبرهای دیروز جام جهانی تبدیل کرده است.

بزرگترین پرتاب اوت تاریخ!

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع کناری تیم ملی ایران در آخرین ثانیه‌های بازی درحالی که تیمش 1-0 از اسپانیا عقب بود، توپ را بوسید، به آسمان اشاره کرد و با یک پشتک وارو، برای پرتاب اوت آماده شد.


ولی میلاد به دلایلی نامشخص تصمیم گرفت توپ را پرتاب نکند و در آخرین لحظه نگذاشت توپ از دستهایش جدا شود.


او ناگهان از ریسک بالای حرکتش ترسید ؟ یا فهمید توپ آنطور که باید پرتاب نخواهد شد ؟ اینها سوالهایی است که هیچکس پاسخ‌شان را نمی‌داند.


محمدی که به عنوان یار ذخیره وارد میدان شده بود، در نهایت تصمیم گرفت توپ را به جای محوطه‌ی  جریمه‌ی اسپانیا به عقب، به سمت نیمه‌ی خودی پرتاب کند.


حرکت میلاد محمد طوفانی توییتری به راه انداخته و کاربران بسیاری درباره حرکت او در آخرین ثانیه های بازی ایران و اسپانیا اظهار نظر کرده اند. بیشتر توییت ها به تعریف و تمجید کنایی از حرکت میلاد اختصاص دارد. به هر حال  به نظر می رسد میلاد محمدی با این حرکت خود تا مدتها در پس ذهن هواداران فوتبال باقی بماند و به  یاد آورده شود. کاربری در توییتر با منتشر کردن ویدیوی پرتاب محمدی نوشته " امیدوارم ایران قهرمان جام جهانی شود "


کاربر دیگری نوشته " فوق‌العاده‌ترین پرتاب اوت در تاریخ جام جهانی ".


محمدی 24ساله که در باشگاه آخمت گروزنی بازی می‌کند نتوانست مانع از باخت 1-0 تیمش مقابل اسپانیا شود. دیه‌گو کوستا در نیمه‌ی دوم بازی با بداقبالی مدافعین ایرانی توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند.


طوفان توییتری درباره‌ی حرکت شگفت‌انگیز او اما همچنان ادامه دارد. یکی از کاربران توییتر نوشته " پشتک‌واروی بازیکن ایرانی، زیباترین اقدام به پرتاب اوتی بود که تا کنون دیده‌ایم ". کاربر دیگری هم معتقد است " دقیقه‌ی 94 است و تیمت به گل مساوی احتیاج دارد. پشتک‌وارو زدن برای پرتاب اوت در چنین لحظه‌ای اگر خارق‌العاده نیست پس چیست ؟ " کاربر دیگری هم میلاد را افسانه خوانده و گفته " بازیکن محبوبم کسی است که در آخرین ثانیه‌های وقت تلف شده، پشتک‌وارو می‌زند ".

 

1312583

 

1312586

 

1312585

 

1312584

 

1312582

دیدگاه‌ها