کد خبر : 1532534 | 31 خرداد 1397 ساعت 14:50 | 169.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ تند کی روش به انتقادات کارواخال

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران، پاسخ تندی به انتقادات دنی کارواخال، مدافع تیم ملی اسپانیا داد.

پاسخ تند کی روش به انتقادات کارواخال

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم ایران و اسپانیا در ورزشگاه کازان آره نا مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و ایران با ارائه یک بازی دفاعی و منظم، کار اسپانیا برای رسیدن به گل را بسیار دشوار کرد. با این حال اسپانیا با تک گل کاستا، به سختی توانست تیم ملی کشورمان را شکست دهد و پس از بازی، بازیکنان این تیم از جمله کارواخال، به انتقاد از رویکرد ایران در این بازی پرداختند و انتقاداتی مطرح کردند. کارواخال معتقد بود که بازیکنان ایران در این دیدار وقت کشی می‌کردند و فوتبال تمیزی ارائه نکردند که صحبت های او با پاسخ تند کارلوس کی روش همراه شد.

 

سرمربی ایران در این رابطه گفت:"به نظرم کارواخال نباید انقدر از بازیکنان ایران انتقاد کند و حواسش به هم تیمی هایش در فینال چمپیونزلیگ و بلایی که سر بازیکن مصری آوردند باشد."

 

1305097

 

 

اشاره کی روش به برخورد سرخیو راموس و محمد صلاح است که باعث مصدومیت ستاره مصری لیورپول شد. راموس دست صلاح را قفل کرد و او را به زمین زد که این موضوع باعث شد صلاح دیگر قادر به همراهی تیمش در فینال چمپیونزلیگ نباشد و پس از تعویض او، لیورپول افت کرد و نتوانست به روند خوبش در ابتدای بازی ادامه دهد و در نهایت 3-1 شکست خورد.

دیدگاه‌ها