کد خبر : 1533004 | 02 تیر 1397 ساعت 14:30 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

مارکا:

سامپائولی پس از جام جهانی آرژانتین را ترک می‌کند

نشریه مارکا مدعی شد که خورخه سامپائولی تصمیم گرفته فارغ از نتایج، به همکاری اش با تیم ملی آرژانتین با اتمام جام جهانی، پایان بدهد.

سامپائولی پس از جام جهانی آرژانتین را ترک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، سامپائولی در سال 2017 قراردادی 5 ساله با تیم ملی آرژانتین امضا کرد و بدین ترتیب تا سال 2022 در این تیم خواهد ماند. با این حال اتفاقاتی که در روسیه رخ داده، باعث شده تا سامپائولی تصمیمش را درباره آینده اش در تیم ملی آرژانتین بگیرد.

 

مطمئنا نتایج ضعیفی که آرژانتین تا به اینجا در جام کسب کرده، نظر سامپائولی را درباره آینده کاری اش در آرژانتین، نسبت به قبل از شروع رقابت ها به کلی تغییر داده است. سامپا با این رویکرد سرمربی آرژانتین شد که تیم ملی کشورش را با رهبری مسی به موفقیت برساند. با این حال، نتایج ضعیفی که در دو بازی اول کسب شد، به کلی اوضاع را تغییر داد.

 

 

1312985

 

در کشوری مثل آرژانتین که فوتبال برای مردم از اولویت های اصلی است، جام جهانی ممکن است یک مهره بزرگ را بسوزاند. اگر قهرمان شوید، مثل یک قهرمان بدرقه می‌شوید ولی اگر ببازید، انتقادات شما را می‌کشند. بدتر از اینها، شکست مقابل تیمی مثل کرواسی است، هر چند که دیدار با نیجریه می‌تواند آرژانتین را نجات دهد.

 

با این حال چرا آرژانتین پیشنهادی 5 ساله به سامپائولی داد؟ علت این تصمیم این بود که فدراسیون قصد داشت ثبات را در تیم ملی پایه ریزی کند و سامپائولی نیز با چنین رویکردی هدایت آرژانتین را برعهده گرفت ولی نتایج جام جهانی، همه چیز را عوض کرد.

دیدگاه‌ها