کد خبر : 1534269 | 06 تیر 1397 ساعت 21:15 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود حذف آلمان از جام جهانی؛

یواخیم لوو برکنار نمی‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد یواخیم لوو از سرمربیگری این تیم اخراج نمی‌شود.

یواخیم لوو برکنار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، یک ماه قبل از شروع رسمی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ فدراسیون فوتبال آلمان برای اطمینان خاطر و بالا بردن روحیه یواخیم لوو، سرمربی‌ای که چهار سال قبل آنها را به قهرمانی جام جهانی رسانده بود، مذاکره‌ای انجام داد و قراردادش را به مدت چهار سال دیگر تمدید کرد.

 

قرارداد یواخیم لوو با فدراسیون فوتبال آلمان تا پایان سال ۲۰۲۰ بود ولی یک ماه قبل از شروع جام جهانی، قرارداد این مربی دو سال دیگر و تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ تمدید شد تا این مربی موفق همچنان به کارش در جمع مانشافت‌ها ادامه دهد.

اما امروز نتیجه‌ای ناباورانه برای تیم ملی آلمان رقم خورد و مانشافت‌ها با نتیجه ۲ بر صفر برابر کره جنوبی شکست خوردند تا با دو باخت مقابل مکزیک و کره و برد دقایق آخر برابر سوئد، قعرنشین گروه E جام جهانی شوند و نتوانند به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کنند.

این نتیجه فاجعه‌بار برای تیم ملی آلمان این احتمال را داد که شاید یواخیم لوو بلافاصله از سرمربیگری مانشافت‌ها اخراج شود ولی دقایقی بعد از شکست آلمان برابر کره جنوبی، رینهارد گریندل، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان در مصاحبه‌ای با دیلی استار این موضوع را رد کرد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان ضمن تکذیب برکناری یواخیم لوو عنوان کرد قبل از جام جهانی توافق با این مربی به مدت چهار سال دیگر انجام گرفته، لوو اخراج نمی‌شود و به قراردادشان پایبند خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها