کد خبر : 1534282 | 06 تیر 1397 ساعت 21:09 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

کره جنوبی با شایستگی روسیه را ترک کرد (عکس)

آلمان برای اولین بار از گروهش صعود نکرد و با سرافکندگی آخر شد.

به گزارش "ورزش سه"، کره گل‌هایش را در وقت اضافه زد. اگر ۰-۰ می‌شد یا حتی یکی می‌خوردند نیز با این نمایش شاهکار، لایق تحسین بودند. تیمی که فقط ۵ بازیکنش در اروپا توپ می‌زنند و از این جمع فقط ۳ نفرشان بازی کردند. از این ۳ نفر، فقط سون تاتنهامی کامل در زمین بود. چول آگسبورگی ۵۶ دقیقه، چان سالزبورگی هم که جای او آمد ۲۳ دقیقه بعد برگشت بیرون!

 

حذف قهرمان جام جهانی، بزرگترین پیروزی آسیا در تاریخ ۸۸ ساله جام. خاطره طوفان زرد ۱۹۶۶ از کره شمالی و غلبه بر ایتالیا را پاک کرد. خاطره برد ناپاک خود کره جنوبی مقابل ایتالیای ۲۰۰۲ را هم پاک کرد.

 

ما نیز اجرای خارق‌العاده‌ای داشتیم اما تفاوت‌ها بین ما با کره جنوبی و ژاپن معنادار است. آنها شباهتی به مرحله مقدماتی در آسیا نداشتند. کره با ترنزیشن دقیق و ترسناک، در پی هر توپ‌ربایی بی محابا حمله می‌کرد تا با دو یا سه پاس به حوالی نویر برسد. دقت پاس‌های طولی‌شان از سمت راست خیره‌کننده بود. به قول گزارشگران اسپانیایی: اسپکتاکولااارررر

 

کنار زمین و روی نیمکت کره، هرگز جنگ روانی نمی‌دیدید از شین تائه یونگ. او قبل از بازی برگشت با ایران جایگزین اشتیلیکه شد. داخل میدان با هر سوت، کسی به داور یورش نمی‌برد. بازیهای بعد از صعود کره و ایران را مرور کنیم: ما ۱۰ بازی آنها ۱۶. با تفاوت کیفی چشمگیر بین رقبای تدارکاتی‌مان. نکته‌ای که یکسال نوشتیم و هر بار پاسخ آمد: افکار و برنامه‌ها فرق می‌کند. 

 

1314762

 

1314764

دیدگاه‌ها