کد خبر : 1534303 | 06 تیر 1397 ساعت 23:12 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از حذف تاریخی از جام جهانی

لو می‌ماند یا می‌رود؟

فدراسیون فوتبال آلمان پیش از بازی سوم مرحله‌ی گروهی تیم ملی آلمان ، به سرمربی مانشافت، یواخیم لو، از بابت حفظ پستش اطمینان خاطر داده بود.

لو می‌ماند یا می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، پیش از بازی آلمان و کره‌ی جنوبی که به شکست تاریخی 2-0 آلمان منجر شد و مدافع عنوان قهرمانی را از جام جهانی حذف کرد، راینهارد گریندل با اطمینان خاطر دادن به سرمربی تیم ملی کشورش گفته بود " ما قبل از شروع جام جهانی، در شورای ریاست فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم گرفته بودیم که قرارداد سرمربی تیم ملی را تمدید کنیم. چون معتقدیم بعد از جام جهانی هیچکس مثل یواخیم لو نمی‌تواند تغییر و تحولاتی که نتایج جام جهانی نشان داد تیم ملی به آن نیاز دارد را طراحی کند ".


اما سوالی که حالا بعد از حذف تاریخی آلمان در رسانه‌های این کشور دست به دست می‌شود این است که آیا لو در پست خود باقی می‌ماند یا داوطلبانه استعفا می‌دهد ؟


لو بعد از بازی در مصاحبه‌ای تلویزیونی می‌گوید " من اولین کسی هستم که از خودمان سوال می‌پرسم. می‌پرسم کجای کار اشتباه بود ؟ مساله چه بود ؟ مسئول نتیجه‌ی به دست آمده فقط و فقط من هستم. فعلاً باید یک شب بخوابم و فردا راجع به این موضوع فکر کنم. خیلی ناراحتم. خیلی عصبانی‌ام ".


وقتی خبرنگار از لو در باره آینده اش در تیم ملی آلمان سوال می کند ، لو می گوید " الان برای پاسخ دادن به این سوال خیلی زود است. من از اعماق وجودم ناراحت هستم. نمی توانستم چنین چیزی را تصور کنم. به تیم خوشبین بودم. حالا چند ساعتی زمان لازم دارم. فردا در این باره صحبت می کنیم ".

دیدگاه‌ها