کد خبر : 1534313 | 06 تیر 1397 ساعت 23:47 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

شین تائه یونگ:

آلمان اطمینان داشت ما را شکست می دهد

شین تائه یونگ، سرمربی تیم ملی کره جنوبی در مورد پیروزی بزرگ تیمش برابر آلمان صحبت کرد.

آلمان اطمینان داشت ما را شکست می دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی موفق شد در روز پایانی شگفتی ساز شده و با 2 گل مقدمات حذف آلمان را فراهم کند و حالا شین تائه یونگ در مورد این نتیجه درخشان صحبت کرده است.

 

1314851

 

شین تائه یونگ گفت: "پیش از این هم گفته بودم که ما تنها یک درصد شانس داریم تا به مرحله حذفی برسیم، بنابراین به بازیکنان گفتم که این تلاش پایانی ما است و باید تا آخرین لحظه مبارزه کنیم. آلمان مدافع عنوان قهرمان بود بنابراین من در مورد اشتباهات احتمالی آنها بارها فکر کردم زیرا احتمالا آنها مطمئن بودند که می توانند ما را شکست دهند و من حس کردم ما می توانیم از این موضوع به عنوان یک استراتژی معکوس استفاده کنیم.

 

از آنجاییکه ما برنده شدیم حالا می توانم ادعا کنم همه تاکتیک های برنامه ریزی شده بوده ست. 2 روز در مورد استراتژی کره جنوبی برای این بازی فکر کردیم و حس زدم آلمان احتمالا 2-4-4 می کنند، پس تصمیم گرفتم از سیستم 1-3-2-4 برای مقابله با این سیستم استفاده کنم.

 

اگرچه مالیکیت بیشتر برای آلمان بود اما من به بازیکنانم گفتم این موضوع می تواند برای ما به مثابه یک فرصت تلقی شود. مطبوعات تنها به نتایج نگاه کرده و بدون نگاه به مسائل داخلی فقط انتقاد می کنند اما آنها نمی دانند ما چگونه آماده می شویم و ما نیز نمی توانیم همه چیز را به آنها بگوییم.

 

شرایط بسیار دشوار بود و من به بازیکنانم گفتم که اگر قادر به غلبه بر آلمان باشیم همه چیز فراموش می شود."

دیدگاه‌ها