کد خبر : 1535582 | 11 تیر 1397 ساعت 22:20 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

پکرمن: باید خیلی مراقب هری کین باشیم

خوزه پکرمن می‌گوید هری کین یک فوق ستاره برای انگلیس است و بازیکنان تیمش باید بیشترین توجه را بر روی این بازیکن داشته باشند.

پکرمن: باید خیلی مراقب هری کین باشیم

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی تیم ملی کلمبیا به دیدار انگلیس خواهد رفت و با کسب برد برابر این تیم به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا می‌کند.

حال خوزه پکرمن در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با انگلیس در خصوص بازگشت خامس رودریگز و رادامل فالکائو گفت: تیم ملی کلمبیا دارای یک قدرت جمعی بوده و فراتر از درخشش دو نفر است. ما به هر دو این بازیکنان اعتماد داریم و آن‌ها همیشه برای ما مهم بودند اما در مسابقات بدون حضور خامس و فالکائو هم موفق به کسب موفقیت شده‌ایم.


تیم ما پیشرفت بسیاری داشته و نشان داده است که حریف سرسختی برای رقیبان خود خواهد بود. بنابراین با همین تفکر در جام جهانی حاضر شدیم و به دنبال این هستیم همان سطحی که در برزیل از خود به نمایش گذاشتیم، دوباره نشان دهیم.

 

1313732


هم‌چنین پکرمن در خصوص وضعیت آسیب دیدگی خامس رودریگز عنوان کرد: پس از آزمایشات که بر روی این بازیکن انجام شد اخبار خوبی به دست ما رسید. اما ما هنوز یک روز دیگر فرصت داریم و باید ببینیم وضعیت نهایی این بازیکن چه می‌شود.


سرمربی تیم ملی کلمبیا در آخر خاطرنشان کرد: هری کین، فوق ستاره به حساب می‌آید که بازی خوبی از به نمایش می‌گذارد و فصل قابل توجهی در تاتنهام پشت سر گذاشته است. بنابراین ما باید بیشترین توجه را نسبت به این مهاجم داشته باشیم.

دیدگاه‌ها