کد خبر : 1535981 | 13 تیر 1397 ساعت 16:05 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اروگوئه همچنان درد می کشد

غیبت 99 درصدی کاوانی مقابل فرانسه

مصدومیت ادینسون کاوانی در بازی برابر پرتغال، صعود اروگوئه به یک چهارم نهایی جام جهانی را تا اندازه ای تحت شعاع قرار داد.

غیبت 99 درصدی کاوانی مقابل فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، کاوانی هر دو گل اروگوئه را برابر پرتغال به ثمر رساند اما به دلیل مصدومیت ساق پا نتوانست بازی را به اتمام برساند. دو روز پیش فدراسیون فوتبال اروگوئه طی بیانیه ای اعلام کرد که ماهیچه ساق پای کاوانی دچار پارگی مختصر شده است اما مدت زمان بهبودی او را اعلام نکرد.

 

 

1317335

 

 

در همین رابطه امروز نشریه ال پائیس ادعا کرد که مصدومیت کاوانی هرچند شدید نیست؛ اما برای بهبودی حداقل نیاز به یک هفته استراحت دارد ضمن اینکه شرایط او به گونه ای است که پزشکان هرگونه تزریق برای سرعت بخشیدن به بهبودی عضله مصدوم را نیز منع کرده اند. به عبارت بهتر می توان گفت که بازی کردن کاوانی برابر فرانسه در یک چهارم نهایی، چیزی شبیه به معجزه است و 99 درصد او غایب این مصاف حساس خواهد بود.

 

دیروز لوییس سوارز مدعی شد تیم ملی اروگوئه بدون کاوانی نیز تیم کاملی است اما بی شک غیبت مهاجمی که در دیدار مقابل پرتغال با دبل خود یک تنه باعث صعود این تیم به مرحله بعدی شد می تواند مشکلات زیادی را برای اسکار تابارس ایجاد کند.

 

دیگر منابع از جمله CNN نیز غیبت کاوانی را تایید کرده اند و با این تفاسیر به نظر می رسد این مهاجم گلزن نمی تواند در دیدار برابر فرانسه در میدان حاضر باشد اما اگر اروگوئه صعود کرد شاید در بازی نیمه نهایی به میدان برود.

دیدگاه‌ها