کد خبر : 1536406 | 15 تیر 1397 ساعت 14:32 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

در یووه چه کسانی برای رونالدو فداکاری خواهند کرد؟

هواداران یوونتوس بی تاب رسمی شدن انتقال رونالدو هستند هرچند که این انتقال به سادگی میسر نخواهد شد.

 در یووه چه کسانی برای رونالدو فداکاری خواهند کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از گاتزا دلو اسپورت، یوونتوس پس از فتح 7 اسکودتوی متوالی حالا به دنبال رسیدن به قهرمانی چمپیونزلیگ است و برای این منظور تمام قواعد خود را زیر پا گذاشته و قصد دارد هر طور که شده فوق ستاره ای چون رونالدو را به خدمت بگیرد. در باشگاهی که حداکثر دستمزد، بیش از 15 میلیون یورو نبوده، حالا قرار است رونالدو سالانه 30 میلیون یورو دریافت کند.

 

 

1299664

 

 

رونالدو فوتبالیستی استثنایی و تعیین کننده است. در این مورد هیچکس تردیدی ندارد ولی داخل زمین، سبک بازی یوونتوس با رونالدو چگونه خواهد بود؟ به نظر می رسد که برای راحتی فوق ستاره پرتغالی، یکی دو بازیکن و شاید هم بیشتر، باید فداکاری بیشتری به خرج دهند.

 

 

1238172

 

 

چه کسی نقش بنزما، کسی که در رئال همواره در خدمت رونالدو بود را در یووه ایفا خواهد کرد؟ این بازیکن می تواند ماریو ماندژوکیچ کروات باشد. او پس از دو سال بازی در کناره های زمین، حالا می تواند بار دیگر به نوک حمله باز گردد. بازیکنی که از لحاظ فیزیکی و نیز قدرت ضربات سر، برتر از بنزماست و سال ها تجربه بازی در خط حمله را دارد و به نظر می رسد که زوج خوبی برای رونالدو خواهد شد.

 

 

1170535

 

 

رونالدو البته که دیگر 25 ساله نیست و نمی تواند و نباید در هر 38 بازی یووه در سری آ به میدان برود ولی در لیگ قهرمانان حضور او الزامی است و با بودن رونالدو، وجود توازن در بازی یوونتوس، ضروری.

رونالدو به یک مودریچ و یک کروس پشت سر خود نیاز دارد. این وظیفه را پیانیچ و خدیرا می توانند بر عهده بگیرند. خدیرا سابقه بازی در رئال را دارد و با سبک بازی رونالدو نیز کاملا آشناست. پیانیچ هم شاید در اندازه های مودریچ نباشد ولی او نزدیک ترین بازیکن به ستاره کروات در یوونتوس محسوب می شود.

یوونتوس اگر بخواهد 3-3-4 بازی کند، دیبالا نیز می تواند نقش مهاجم سوم را ایفا کند.

 

 

دیدگاه‌ها