کد خبر : 1536791 | 16 تیر 1397 ساعت 20:00 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

ورود کمیته تعیین وضعیت به پرونده ترابی

رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد پرونده قرارداد مهدی ترابی و باشگاه تراکتورسازی در دست تحقیق قرار گرفته است.

ورود کمیته تعیین وضعیت به پرونده ترابی

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش باشگاه پرسپولیس تهران پس از توافقی که با باشگاه سایپا انجام داد، مهدی ترابی را به خدمت گرفت تا این بازیکن از نیم فصل دوم لیگ هجدهم با پیراهن قرمزپوشان به میدان برود. اما پس از اعلام این خبر باشگاه تراکتورسازی تبریز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که چند ماه قبل با ترابی توافق نموده و ضمن عقد قرارداد مبلغی را هم به این ستاره جوان پرداخت کرده است.


حال وثوق احمدی، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در رابطه با این پرونده گفت: براساس ماده 50 اساسنامه فدراسیون فوتبال کمیته تعیین وضعیت مسئول نظارت بر قراردادهای منعقد شده از سوی باشگاه‌ها است. ترابی تا سال 98-97 با سایپا قرارداد داشته و گفته می‌شود طبق اعلام مسئولان تراکتورسازی با این تیم قرارداد بسته است. همچنین این بازیکن برای نیم‌فصل دوم فصل جاری هم با پرسپولیس قرارداد بسته است. ما به هر 3 باشگاه اخطار دادیم تا هر قراردادی که با این بازیکن بسته‌اند را به سازمان لیگ بفرستند تا ببینیم آیا مقررات رعایت شده است یا نه.


 وی در مورد اینکه آیا احتمال محرومیت کسی در این پرونده وجود دارد، تصریح کرد: اگر تخلفی صورت گرفته باشد برای هر دو طرف، بازیکن و باشگاه متخلف محرومیت در نظر گرفته می‌شود.

دیدگاه‌ها