کد خبر : 1537140 | 18 تیر 1397 ساعت 14:28 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

5 میلیون یورو اختلاف مالی و...

تردید بزرگ لوئیس انریکه برای سرمربیگری اسپانیا

از لوئیس انریکه به عنوان جدی ترین گزینه برای حضور روی نیمکت مربیگری تیم ملی اسپانیا نام برده می شود.

تردید بزرگ لوئیس انریکه برای سرمربیگری اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه جولن لوپتگی از مربیگری تیم ملی اسپانیا اخراج شد، هیه رو به صورت موقت در جام جهانی هدایت لاروخا را پذیرفت و در رساندن این تیم به مراحل بالای جام ناموفق بود. او روز گذشته از سمت خود کناره گیری کرد و قرار است تا ساعاتی دیگر سرمربی جدید اسپانیا معرفی شود.

رسانه های اسپانیایی از لوئیس انریکه به عنوان شانس اول مربیگری لاروخا نام برده اند اما در این بین مشکل بزرگی وجود دارد که ممکن است باعث شود تا انریکه پیشنهاد فدراسیون فوتبال اسپانیا  را قبول نکند.

 

 

1318382

 

 

طبق ادعای آاس، فدراسیون به انریکه پیشنهاد دستمزد یک میلیون یورویی ارائه داده است که پس از چانه زنی، حداکثر تا 1.5 میلیون یورو قابل افزایش است ضمن اینکه در صورت صعود اسپانیا به مرحله نهایی یورو 2020، دستمزد انریکه نیز 15 درصد افزایش خواهد یافت.

انریکه اما از لیگ برتر انگلیس پیشنهادی 6 میلیون یورویی دارد و در حال بررسی آن است و این موضوع باعث تردید بزرگ وی برای پذیرش هدایت تیم ملی اسپانیا شده است.

 

روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی در مورد لوئیس انریکه گفت:« تا پس از برگزاری جلسه با هیئت مدیره، نمی توانم به این سوال پاسخ روشنی بدهم چرا که هیئت مدیره در نهایت سرمربی بعدی را مشخص خواهد کرد. پس از جلسه، نام سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد.»

او همچنین تاکید کرد که برای انتخاب سرمربی جدید، با هیچ ملی پوشی حتی راموس به عنوان کاپیتان هم مشورت نکرده است و اعتقاد دارد که بازیکنان در جایگاهی نیستند که بخواهند در انتخاب سرمربی دخالت کنند.

 

لازم به ذکر است که جلسه هیئت مدیره فدراسیون فوتبال اسپانیا، از ساعت 15 به وقت ایران شروع خواهد شد.

دیدگاه‌ها