کد خبر : 1537181 | 18 تیر 1397 ساعت 17:58 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

روبیالس:

می دانیم که انریکه با رسانه ها مشکل دارد

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از دلایل انتخاب انریکه به عنوان سرمربی جدید لاروخا سخن گفت.

می دانیم که انریکه با رسانه ها مشکل دارد

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش لوئیس انریکه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا معرفی شد و قراردادی تا سال 2020 بین دو طرف امضا شد.

 

 

1258548

 

 

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد این انتخاب گفت:« با هیئت مدیره بر سر انتخاب انریکه به تفاهم کامل رسیدیم و او از این پس سرمربی ما خواهد بود. در چند روز گذشته با وی چند بار دیدار داشتم و بسیار علاقه مند بود تا درخواست ما را بپذیرد و سرمربی لاروخا شود. او به همین خاطر پیشنهادات مهم و بهتر زیادی را از سوی تیم های باشگاهی بزرگ رد کرد.

او تمام پارامترهای موردنظر ما را با خود داشت و باید بگویم که در قراردادش، بند فسخ وجود ندارد و تنها در صورت قطع همکاری یکطرفه از سوی هر دو طرف، مبلغی به عنوان خسارت تعیین شده است. دوست داریم اگر قرار به قطع همکاری است، ابتدا با ما صحبت شود(طعنه به لوپتگی).»

 

روبیالس ادامه داد:« می دانم که انریکه در گذشته با رسانه ها مشکل داشته اما موضوع تیم ملی فرق می کند و فضای کار، دیگر باشگاهی نیست. او مربی و انسانی باشخصیت است و امیدوارم که اسپانیا را به اهدافش برساند. برای انریکه، بهترین شرایط را ایجاد خواهیم کرد و می دانم که در کار و رفتار با بازیکنانش، شخصیت برجسته ای است.»

 

 

دیدگاه‌ها