کد خبر : 1537317 | 19 تیر 1397 ساعت 09:12 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت اسطوره‌ی رئال از لویس انریکه

سالگادو: انریکه بهترین گزینه است

بعد از نمایش ضعیف لاروخا در جام جهانی که بخشی از آن به اخراج خولن لوپتگی برمی‌گشت، حالا یکی از اسطوره‌‌های مادرید به حمایت از سرمربی جدید اسپانیا برخاسته.

سالگادو: انریکه بهترین گزینه است

به گزارش "ورزش سه"، میشل سالگادو اعلام کرده که به اعتقاد او لویس انریکه گزینه‌ی مناسبی برای سرمربی‌گری اسپانیا است. سرمربی سابق بارسلونا روز دوشنبه با امضای قراردادی دوساله به عنوان سکاندار جدید تیم ملی اسپانیا منصوب شد.


لویس انریکه جانشین فرناندو هیرو می‌شود که بعد از اخراج لوپتگی در آستانه‌ی جام جهانی ( کسی که به دلیل آنکه همزمان با سکانداری تیم ملی با رئال مادرید به تفاهم رسیده بود از تیم ملی اخراج شد) سکان هدایت لاروخا را بدست گرفته بود.

 

 میشل سالگادو که خود بازیکن تیم ملی اسپانیا بوده معتقد است لویس انریکه برای موفق شدن در تیم ملی نسبت به هیرو شانس بیشتری دارد. چرا که هیرو را در سخت‌ترین شرایط، ناگهان به تیم ملی اضافه کرده بودند که شرایط مناسبی نبود.


سالگادو می‌گوید " این یکی از مناسب‌ترین تصمیم‌‌ها در مورد سرمربی‌گری تیم ملی است. انریکه یکی از بهترین گزینه‌های اسپانیا بود ".
 

به قول سالگادو " انریکه در بارسلونا با بردن هر سه جام ممکن در یک سال نشان داده چه مربی‌ای است. او حالا آزاد است و در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برد. تیم ملی به کسی نیاز دارد که از راه بیاید، تیم را آرام کند و یک پروژه‌ی جدید را از صفر آغاز کند. البته از صفر که نه، چون در اسپانیا، ساخته و پرداخته کردن یک تیم عالی، نیازی به شروع کردن از نقطه‌ی صفر ندارد. نه مثل هیرو، ظرف دو روز. باید به انریکه یک سال وقت داد تا خودش را نشان دهد. من از اسپانیا انتظارهای زیادی دارم چون آنها راه طولانی‌ای در مقابل‌شان دارند ".

دیدگاه‌ها