کد خبر : 1537349 | 19 تیر 1397 ساعت 12:00 | 88.8K بازدید | 0 دیدگاه

خرید ایرانی ترابوزان سوژه رسانه های ترک

آقاگل: منتظر پاسخ استقلال برای انتقال حسینی هستیم

اخبار پیوستن ستاره جوان ایرانی به باشگاه ترابوزان به سوژه اصلی رسانه های امروز ترکیه تبدیل شده است.

آقاگل: منتظر پاسخ استقلال برای انتقال حسینی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، مجید حسینی مدافع 22 ساله تیم ملی ایران و باشگاه استقلال بعد از درخشش در اولین حضور ملی خود در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه این روزها سخت مورد توجه باشگاه مطرح ترابوزان اسپور قرار گرفته است تا جایی که این خرید جذاب به یکی از اخبار مهم نقل و انتقالاتی در ترکیه تبدیل شد. به همین بهانه نگاهی انداختیم به آخرین اخبار و گمانه زنی های سایت ها و رسانه های ترکیه پیرامون انتقال مجید حسینی به تیم پنجم ترکیه در فصل گذشته.

 


Takvim؛ سه خرید رویایی ترابوزان


روزنامه takvim چاپ استانبول امروز در گزارشی پیرامون تحرکات باشگاه ترابوزان در پنجره تابستانی مدعی شد بعد از باکاری کانه بورکینافاسویی و مجید حسینی ایرانی حالا سران این باشگاه در تلاش برای انتقال قرضی ستاره باشگاه رن فرانسه هستند تا مثلث خریدهای رویایی خود را تکمیل کنند. این روزنامه در بخشی از گزارش خود ادعا کرد مجید حسینی ملی پوش ایرانی با ترابوزانی ها برای امضای قراردادی سه ساله توافق نهایی انجام داده و باشگاه ترکیه ای نگرانی بابت این بازیکن همچون کانه بورکینافاسویی ندارد از همین رو تمام تمرکز خود را روی جذب فیلیپ مکسر از رن فرانسه قرارداده تا او را با قراردادی قرضی و بند خرید اجباری به خدمت بگیرد.

 

1318633

 


Cnnturk؛ هجوم ایجنت ها به باشگاه ترابوزان


سایت cnnturk در گزارش خود مدعی شد طی 48 ساعت گذشته سران باشگاه ترابوزان با بیش از 10 ایجنت رسمی برای تعیین تکلیف پرونده انتقال دو ستاره ایرانی و بورکینافاسویی نشست های متوالی را برگزار کردند. در این گزارش آمده است:« مجید حسینی و مدیربرنامه هایش با شرایط قرارداد سه ساله به توافق نهایی رسیدند اما باکاری کانه با یک لشگر مدیربرنامه هنوز بر سر برخی جزئیات قراردادش با اختلافاتی روبرو است که همین امر نگرانی هایی را برای ترابوزانی ها در پی داشت چون آنها در صدد بستن پرونده انتقال ستاره ای دیگر از باشگاه فرانسوی رن نیز هستند».

 

1318632

 


آقاگل:منتظر موافقت استقلال برای انتقال حسینی هستیم


پوشش کنفرانس مطبوعاتی رئیس باشگاه ترابوزان اسپور توسط سایت های ترکیه ای هم جالب توجه بود چون احمد آقاگل در این کنفرانس علاوه بر پاسخگویی به ابهامات و شایعات نقل و انتقالاتی در خصوص مشکلات مالی باشگاه نیز توضیحاتی ارائه داد. نکته جالب این کنفرانس به تشریح شایعات نقل و انتقالاتی باشگاه ترابوزان برمی گشت جایی که آقاگل در تایید توافق با ستاره 22 ساله تیم ملی ایران گفت:« با مجید حسینی به توافقات اولیه و کلی رسیدیم و تنها در انتظار توافق با باشگاه استقلال ایران هستیم تا این انتقال را به صورت رسمی اعلام کنیم».

 

1318630

 


Sabah: کانه و حسینی خریدهای قطعی ترابوزان


سایت معتبر ترکیه ای که مخاطبان زیادی دارد برخلاف سایر رسانه ها از قطعی شدن دو خرید برای ترابوزان خبر داد و نوشت:« بعد از روزها و ساعت ها مذاکرات مفصل سرانجام مراحل پیوستن دو ستاره ایرانی و بورکینافاسویی به ترابوزان نهایی شد تا باکاری کانه و مجید حسینی فصل آینده برای این تیم در سوپرلیگ ترکیه و پلی آف یورولیگ به میدان بروند». Sabah همچنین با اشاره به این که تنها برخی جزئیات کوچک در قرارداد نهایی با مجید حسینی باقی مانده مدعی شد ظرف چند ساعت آینده نهایتا فردا این انتقال به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

 

1318631

دیدگاه‌ها