کد خبر : 1540618 | 02 مرداد 1397 ساعت 16:31 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

با ثبت قرارداد سروش در هیات فوتبال

قرارداد رفیعی با فولاد رسمی شد

هافبک این فصل پرسپولیس با حضور در هیات فوتبال قراردادش را با تیم جدیدش امضا کرد.

به گزارش" ورزش سه" سروش رفیعی سرانجام تکلیف تیمش در نیم فصل اول را مشخص کرده و لباس فولاد را در نیم فصل اول لیگ هجدهم خواهد پوشید.  رفیعی که بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس با توجه به شرایط خاصی که داشت و تنها یک نیم فصل می توانست در یک تیم عضویت داشته باشد با تیم های باشگاهی زیادی مذاکره کرد اما به نتیجه لازم نرسید.

 

سایپا، پیکان و حتی سپاهان تیم هایی هستند که گفته می شد علاقمند به حضور سروش رفیعی بودند اما در نهایت روزگذشته رفیعی با مسئولان فولادخوزستان تیمی که از آن به فوتبال ایران معرفی شد به توافق رسید.

 

1322043


رفیعی پیش از آنکه برای خدمت سربازی به تراکتوسازی برود در فولاد عضویت داشت و حتی وقتی در پایان خدمتش به پرسپولیس پیوست مدیران وقت فولاد او را بازیکن خودشان می دانستند. با این وجود سروش بعد از یک نیم فصل بازی در پرسپولیس و قهرمانی با این تیم به قطر رفت و حالا بعد از یک سال و نیم به اهواز برمی گردد.


هافبک شماره 7 پرسپولیس در این فصل از نیم فصل دوم اجازه خواهد داشت تا پیراهن این باشگاه را به تن کرده و در میادین بازی کند. او انگیزه بسیاری دارد تا یکی از مسافران تیم ملی در جام ملت های پیش رو در امارات باشد و به همین خاطر به لیگ برتر بازگشته تا بازی هایش بهتر و بیشتر دیده شوند. سروش در حالی امروز در هیات فوتبال با فولاد خوزستان قرارداد رسمی بست که محبوبیت زیادی بین هوادارانی فولاد در اهواز دارد. او یک بازیکن محبوب برای پرسپولیسی ها هم هست و هواداران این تیم می خواهند هرچه زودتر این ستاره به تیمشان بازگردد.

دیدگاه‌ها