کد خبر : 1540876 | 03 مرداد 1397 ساعت 17:26 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

عباسی: فقط من سوال می کردم که من را هم محروم کردند

حرف‌های جنجالی مدیرعامل محروم سیاه‌جامگان

مدیرعامل سابق سیاه جامگان می گوید پس از 7 سال هزینه کردن ترجیح می دهم دیگر در فوتبال نباشم و به زندگی عادی ام بپردازم.

حرف‌های جنجالی مدیرعامل محروم سیاه‌جامگان

به گزارش "ورزش سه"، علی عباسی مدیرعامل سیاه جامگان مشهد در لیگ برتر این روزها را به دور از فوتبال می گذراند. او که در روزهای پایانی لیگ هفدهم دچار محرومیت شده بود وضعیت این تیم را نابسامان تشریح می کند. عباسی درباره شرایط فعلی خود گفت: پس از 7 سال به شرایط کاری و زندگی شخصی خودم بازگشتم. خیلی ها می گویند نمی شود از فوتبال جدا شد اما من می گویم اگر آویزان فوتبال نباشید می توانید از آن جدا شوید. وقتی شما فقط خرج می کنید و از هیچ رانتی هم استفاده نمی کنید طبیعی است که با توجه به عدم حمایت ها یک روزی از فوتبال جدا خواهید شد. ما هر کاری می شد، کردیم اما وقتی نه از مشهد و نه از هیچ جای دیگری کسی از ما حمایتی نکرد باید تسلیم می شدیم.


او درباره آینده سیاه جامگان گفت: این تیم برای مردم مشهد است بنابراین ترجیح می دهیم آن را به خارج از مشهد نفروشیم که البته کسی هم نتوانست پیش بیاید که خیال مان راحت باشد این تیم را احیا می کند. به هرحال ابومسلم امید مردم مشهد بود و ما هم سعی کردیم این تیم را باز هم زنده کنیم ولی متاسفانه بدون یک ریال کمک و هزینه ای هفت ساله و انبوه کارشکنی ها عطای کار را به لقایش بخشیدیم. دلیلی ندارد با این شرایط بخواهم در فوتبال بمانم.


مدیرعامل سابق سیاه جامگان درباره محرومیت خود نیز گفت: برای کسی مانند من چیزی گیر نیاوردند تا در نهایت سراغ جادو و جادوگری رفتند! با من جلسه گذاشتند و گفتند چرا این ذکر را می گویی و چرا آن تعداد صلوات می فرستی؟ من نمی فهمم تکلیف کتابی مانند مفاتیح الجنان که پر از عدد و ذکر است چه می شود؟ همین شد که من را محروم کردند. الان در این باره نمی توان چیزی گفت اما پس از مدتی در این باره به صحبت خواهم پرداخت.


علی عباسی ادامه داد: تنها کسی که از آقایان سازمان لیگ سوال می پرسید من بودم. الان چرا کسی چیزی نمی پرسد؟ چون همه بدهکارند و ترجیح می دهند چیزی نگویند. در طرف مقابل اما قسمت اعظمی از مطالبات ما از حسابمان در سازمان لیگ پرداخت نشد.


او ادامه داد: در دوران حضور ما در لیگ برتر، سازمان لیگ سه قرارداد کلان بست. اولین قرارداد برای تبلیغات محیطی بود که مبلغ یکصد و هشت میلیارد تومان عائد سازمان لیگ می شد. دومین با شرکت فن آپ به مبلغ 68 میلیارد و دیگری نیز با سامانه پیام کوتاه بود به مبلغ 70 میلیارد تومان. مجموع این سه قرارداد 246 میلیارد تومان می شود که قرار بود 80 درصد آن به تیم های لیگ برتری برس 40 درصد از این سهم بین تمام تیم ها باید به مساوات تقسیم می شد و مابقی آن نیز بر حسب رتبه تیم ها در جدول رده بندی.


مدیرعامل سابق مشهدی ها ادامه داد: با محاسبات می توان گفت تیم سیاه جامگان باید 13 میلیارد تومان به عنوان طلب خود از سازمان لیگ و از محل این سه قرارداد دریافت کند اما مبلغی که ما در طول سه سال دریافت کردیم یک میلیارد و سیصد میلیون تومان بوده است. 700 میلیون برای سال اول، 500 میلیون سال دوم و 100 میلیون نیز سال سوم!


عباسی در ادامه گفت: بله دوستان باید بیایند این سوالات را از مسئولان بپرسند که این مبالغ کجاست؟ پس تیم های که صنعتی نیستند و پول ندارند از کجا باید هزینه تیم شان را در بیاورند. اتفاقی که 7 سال برای ما افتاد و سعی کردیم تا جایی که می توانیم تیم را حفظ کنیم. حالا دیگر نمی توانیم. بهرحال آنهایی که می آیند تیم خصوصی اداره می کنند و آب از آب هم تکان نمی خورد حتما فرمولی بلد هستند که ما نمی دانیم.

دیدگاه‌ها