کد خبر : 1541444 | 05 مرداد 1397 ساعت 22:20 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج، سهم استقلال و پیکان از نیمه اول !

کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است که هر دو تیم استقلال و پیکان باید در نیمه اول ده نفره می‌شدند که با اشتباه داور این اتفاق رخ نداد.

اخراج، سهم استقلال و پیکان از نیمه اول !

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش تیم استقلال تهران در اولین بازی خود در لیگ هجدهم به مصاف پیکان رفت و در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل مقابل حریف خود متوقف شد. اما موعود بنیادی‌فر داور این مسابقه تصمیمات جنجالی و بحث برانگیزی داشت و باعث اعتراض هر دو تیم شد.

 

حال سعید مظفری‌زاده، کارشناس داوری فوتبال کشورمان در خصوص داوری این مسابقه گفت: داور خوب کشورمان در دقیقه 6 و در جریمه بازیکن حریف مرتکب خطا شد. او هم در انتخاب رنگ و هم در تشخیص بازیکن خاطی اولین اشتباه خود را انجام داد. تکل مدافع پیکان از راه دور که تنها برای زدن پای بازیکن حریف زده شد و هم‌چنین شدت ضربه دلایلی بر اخراج مدافع پیکان بود که انجام نشد. ایراد دیگری که به تیم داوری وارد شد این بود که آن‌ها علی‌رغم داشتن سیستم رادیویی هیچ کدام نتوانستند کمکی به داور برای تشخیص فرد خاطی انجام دهند. به همین دلیل داور مسابقه به اشتباه کارت را به فرد دیگری داد.


در ادامه و در دقیقه 17 مهاجم تیم استقلال درون محوطه جریمه پیکان سرنگون شد که داوری به درستی مسابقه را ادامه داد. اما بنیادی‌فر در دقیقه 26 بار دیگر در جریمه شخصی بازیکن خطاکار دچار اشتباه شد. سجاد آقایی مهاجم تیم استقلال با کف پا خطای خطرناکی را انجام داد که مستحق دریافت کارت قرمز بود. در انتها و در دقیقه 62 استقلال توسط صیادمنش به گل رسید که به درستی این گل خطا اعلام شد.

دیدگاه‌ها