کد خبر : 1541590 | 06 مرداد 1397 ساعت 15:00 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

می خواستم  توپ را بزنم اما ...

مشکل پور: خدا را شکر پای آقایی آسیب ندید

مدافع پیکان می گوید با منطقی بازی کردن موقعیتی به حریف نداده اند.

مشکل پور: خدا را شکر پای آقایی آسیب ندید

به گزارش ورزش سه، سجاد مشکل پور مدافع تیم فوتبال پیکان از نتیجه تساوی مقابل استقلال ابراز رضایت می کند و می گوید: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و خوب توانستیم بازی را کنترل کنیم و به حریف هم موقعیت آنچنانی ندادیم. بخصوص در نیمه دوم که به نظرم جز یه ربع اولش همه بازی دستمان بود. ما خیلی منطقی بازی کردیم و اصلا وارد بازی احساسی نشدیم همین امر باعث شد تا موقعیتی به تیم حریف ندهیم.

 

وی افزود: درکل خدا را شاکریم که توانستیم یک امتیاز بگیریم. درست است که ما برای ٣امتیاز به میدان رفته بودیم ولی خب همین یک امتیاز هم برای ما خیلی خوب بود؛ به خصوص از لحاظ روحی بالاخره بازی اول ما مقابل استقلال و در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاگران پرشور آبی بود. به نظرم یک امتیاز از چنین بازی گرفتن خوب است اگرچه ما می توانستیم بیشتر انرژی بگذاریم و نتیجه بهتری کسب کنیم اما به همین یک امتیاز راضی هستیم.

 

مدافع پیکان در رابطه با تکل خشن اش روی پای سجاد آقایی که باعث شکسته شدن قلمبند او شد گفت: واقعیتش من به قصد روی پای او نرفتم اما برای دفع توپ تمام قدرتم را گذاشتم تا توپ را بزنم، فکر  نمی کردم شدت برخوردمان آنقدری باشد که قلمبند او بشکند. خدا را شکر که برای او اتفاقی نیفتد و پایش آسیب ندید. البته همه این را می دانند که چنین اتفاق هایی در فوتبال عموما طبیعی است؛ خلاصه فوتبال است و اتفاقات پیش بینی نشده اش دیگر.

 

او در پاسخ به سوالی که با توجه به دیدار با استقلال آیا این تیم را مدعی قهرمانی می داند که او می گوید: به نظرم استقلال از تیم پارسالش بهتر شده و شک نکنید که آنها یکی از مدعیان قهرمانی لیگ هستند. آنها مربی با دانش و بزرگی دارند و همانطور که پارسال همه دیدند کاملا استقلال را متحول کرد امسال هم شک نکنید که این تیم استقلال خیلی موفق خواهد شد. من هم برای این تیم آرزوی موفقیت دارم چون تیم محبوب است. ان شاءالله امسال پیکان هم جز مدعیان قرار بگیرد.

 

مشکل پور در مورد دیدار هفته آینده پیکان مقابل تیم سابقش و انگیزه اش برای این بازی می گوید: از این موضوع که قرار است روبه روی تیم سابقم بازی کنم خیلی خوشحالم. ضمنا ما تمام سعی مان را می کنیم تا از بازی های خانگی مان تمام امتیازها را بگیریم و ان شاءالله از این هفته استارت این امتیازات زده خواهد شد.

دیدگاه‌ها