کد خبر : 1542025 | 08 مرداد 1397 ساعت 13:37 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

آقای وثوق احمدی گفت به پدیده اجازه بازی نمی‌دهیم؛

جعفری: چک پدیده هنوز پاس نشده است !

حسن جعفری مدافع تیم فوتبال سپاهان می گوید که برخلاف وعده باشگاه پدیده همچنان چک او پاس نشده است.

جعفری: چک پدیده هنوز پاس نشده است !

به گزارش "ورزش سه"، اولین هفته دیدارهای لیگ هجدهم در شرایطی برگزار شد که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون سخت گیری زیادی روی تسویه بدهی تیم های بدهکار داشت و به همین دلیل تا چند ساعت پیش از آغاز دیدار دو تیم پدیده و پرسپولیس به دلیل بدهی های تیم مشهدی و عدم ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم، حضور شاگردان یحیی گل محمدی در زمین مسابقه در هاله ای از ابهام قرار داشت؛ با این حال در آستانه آغاز این دیدار مجوز بازی از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با ضمانت هایی که به آنها داده شد، صادر شد و تیم فوتبال پدیده مقابل پرسپولیس به میدان رفت.


حسن جعفری یکی از بازیکنانی است که از چند سال پیش 296 میلیون تومان از باشگاه پدیده طلبکار است و طبق قول هایی که مسئولین باشگاه مشهدی داده بودند، قرار بود تا امروز بدهی های باشگاه که یکی از آنها مربوط به مطالبات حسن جعفری بازیکن سابق این تیم است، تسویه شود. 


از همین رو با این بازیکن گفتگو کردیم تا در جریان این موضوع قرار بگیریم.


جعفری در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص اینکه آیا مطالبات طبق قول هایی که داده شده تسویه شده یا خیر، عنوان کرد: دوشنبه قرار بود چک پاس شود. مدیر برنامه های من امروز دو سه ساعت بین فدراسیون و کمیته تعیین وضعیت سرگردان بوده ولی چک پاس نشده است. 


وی افزود: خودم به آقای وثوق احمدی زنگ زدم؛ انصافا ایشان پیگیر این قضیه هستند. گفتند هفته گذشته یک سری مشکلات حقوقی بود که چک گرفتند ولی در این هفته به هیچ وجه اجازه بازی به پدیده تا بدهی هایشان تسویه نشود را نمی دهند.


مدافع راست تیم فوتبال سپاهان با تقدیر از زحمات روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت بیان کرد: هفته گذشته به دلیل بدهی به باشگاه ما (سپاهان) به هیچ وجه اجازه بازی ندادند. الان چیزی که می بینم اینکه تنها کسی که عزم خود را برای حل این مشکل جزم کرده آقای وثوق احمدی است و امیدوارم همینطوری هم روی موضع خود بماند. انصافا برای اولین بار است که آقای وثوق احمدی در فوتبال ایران دست به همچین کاری زده اند و امیدوارم در این مسیر موفق باشند تا فوتبال ما دیگر شاهد محرومیت ها در سطح بین المللی هم نباشد.


مدافع سابق تیم پدیده مشهد در ادامه با اشاره به این موضوع که تلاش هایش طی یکی دو سال گذشته بی نتیجه بود، توضیح داد: ارزش پول من الان خیلی کم شده؛ من برای این پول زحمت کشیدم و تلاش زیادی برای تیم پدیده کردم. در این دو سه ساله همیشه جواب سر بالا می دادند ولی الان که زور بالای سر آنها است دنبال واسطه هستند. حتی من حاضر بودم نصف پولم را بدهند که باز هم این کار را نکردند. این پول حق من است و امیدوارم آقای وثوق احمدی حق ما را بگیرند.

دیدگاه‌ها