کد خبر : 1542459 | 10 مرداد 1397 ساعت 13:47 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش: شروع لیگ برتر هیجان انگیز است

علیرضا جهانبخش در اولین صحبت‌های خود بعد از بازی با نیس به افزایش آمادگی خود قبل از شروع لیگ برتر تاکید کرد.

جهانبخش: شروع لیگ برتر هیجان انگیز است

به‌ گزارش ‌"ورزش سه" به نقل از ایسنا، علیرضا جهانبخش دیشب (سه‌شنبه) برای اولین بار برای تیمش یعنی برایتون به میدان رفت. جایی که این تیم موفق شد با یک گل نیس فرانسه را شکست دهد.

 

علیرضا جهانبخش بعد از این بازی گفت‌: اول از همه خیلی خوشحال هستم که توانستم دقایقی در این مسابقه به میدان بروم، چرا که آخرین باری که بازی کرده بودم بازی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای تیم‌ ‌ملی کشورم بود. من اردوی پیش فصل کاملی نداشتم به همین خاطر حضور در این بازی برایم مهم بود که خوشبختانه به خوبی انجام شد. دوست دارم سطح آمادگی خودم را بالا ببرم و بتوانم به تیمم کمک کنم.

 

بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ادامه‌ ‌اضافه کرد: تمام بازیکنان استقبال خوبی از من کردند. خوشبختانه تیم خیلی خوبی داریم و ارتباط خوبی بین بازیکنان بر قرار است. در ادامه‌ فکر می‌کنم فهم و شناخت بازیکنان از هم بیشتر هم بشود، فقط زمان می‌برد ولی باید این را بگویم که تا الان برای من خوب پیش رفته است.

 

برایتون در اولین بازی خود در لیگ برتر فوتبال انگلیس باید به مصاف واتفورد برود. در پایان علیرضا جهانبخش گفت‌: تا شروع لیگ برتر باید تمرین کنم و خودم را به سطح بالایی برسانم. این برای من اهمیت زیادی دارد. می‌دانم که با سختکوشی می‌توانم خودم را به سطح دیگر بازیکنان برسانم. شروع لیگ برتر فوق‌العاده‌ خواهد بود. خیلی هیجان انگیز است که به عنوان بازیکن منتظر شروع لیگ برتر باشید.

 

دیدگاه‌ها