کد خبر : 1542468 | 10 مرداد 1397 ساعت 14:23 | 228K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد

انتقال ۷ میلیارد تومانی دلفی به آیندهوون

امیر سلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ادعا می کند یونس دلفی ستاره جوان این تیم در آستانه حضور در PSV آیندهوون هلند قرار دارد.

انتقال ۷ میلیارد تومانی دلفی به آیندهوون

به گزارش ورزش سه، یونس دلفی که در عضویت تیم ملی تاریخ ساز نوجوانان ایران بود، بعد از حضور در رقابت های جام جهانی در لباس تیم استقلال خوزستان نیز نمایش فوق العاده ای داشت و در حالی که یک بار در تمرینات آیندهوون شرکت کرده بود، حالا با وقفه ای چند ماهه به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان عازم این باشگاه نامدار هلندی است.

 

سلطانی مبلغ نقل و انتقالات دلفی را ۵۵۰ هزار یورو اعلام می‌کند که این پول در صورت پرداخت رکوردی برای یک باشگاه خارج از مرکز خواهد بود. مبلغی که استقلال خوزستان با آن می‌تواند هزینه یک سال خود را در شرایط فعلی ارز و یورو تامین کند. 

 

سلطانی می‌گوید توافق ما با PSV از دو هفته پیش آماده بود و تنها موارد کوچکی در آن وجود داشت و ما در نظر داشتیم منافع باشگاه به نفع بهتری در این انتقال تامین شود و درخواست دریافت حق انتقال در صورت ترانسفر دلفی به تیم بعدی را داشتیم که این درخواست با موافقت باشگاه PSV همراه شده و دلفی در صورت انتقال به باشگاه دیگر ۲۰ درصد از قرارداد بعدی خود را نیز به باشگاه استقلال خوزستان پرداخت خواهد کرد.

 

انتقال دلفی به این باشگاه هلندی در ابتدا با تلاش امیرهوشنگ سعادتی، مدیربرنامه های ایرانی این بازیکن استارت خورده بود و اختلافاتی نیز در این زمینه پیش آمده بود اما ظاهراً مسائل فی ما بین ختم به خیر شده است.

دیدگاه‌ها