کد خبر : 1542928 | 12 مرداد 1397 ساعت 13:55 | 62.3K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال، آنتی مادریدیستای علنی

دشمن بین المللی شماره یک رئال در نوکمپ (عکس)

روز گذشته بود که اعلام شد بارسا پس از ناامیدی در جذب رابیو و پوگبا، در نهایت تصمیم به جذب آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بایرن گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا ابتدا برای جانشینی پائولینیو به دنبال رابیو بود اما با مخالفت پی اس جی این انتقال ممکن نشد. پوگبا نیز به دلیل قیمت بالایش خیلی زود از فهرست بارسا خط خورد اما ویدال 31 ساله که مورد توجه نیکو کوواچ، سرمربی جدید بایرن قرار ندارد، در دسترس ترین گزینه برای بارسلونا محسوب می شود و طبق ادعای رسانه های کاتالونیا، توافقات کلی بین دو طرف انجام شده و تنها اختلاف بر سر برخی جزئیات باعث شده تا انتقال ویدال رسمی نشود که انتظار می رود تا امشب این موانع نیز برطرف شوند.

ویدال بدون شک گزینه محبوبی برای بارسا و هوادارانش محسوب می شود چرا که همه از دشمنی او با رئال آگاه هستند.

 

 

1324243

 

 

همه چیز از بازی دو سال پیش رئال و بایرن در آلیانس آرنا شروع شد. یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که ویدال در شرایطی که بایرن 1-0 پیش بود، پنالتی خود را به آسمان کوبید و در نیمه دوم رونالدو با دو گل خود ورق را برگرداند. در بازی برگشت رئال 4-2 و در یک بازی جنجالی پیروز شود و به نیمه نهایی رفت. در آن بازی ویدال در دقیقه 84 و در حالی که بایرن 2-1 پیش بود به دلیل خطای مشکوک روی آسنسیو اخراج شد تا کهکشانی ها در وقت های اضافه همه چیز را عوض کنند.

 

 

1324246

 

1324249

 

1324245

 

در پایان بازی ویدال به همراه تیاگو و لواندوفسکی به اتاق داوران رفت و به شدت به داور بازی تاخت. او در مصاحبه پس از بازی خود نیز گفت:« چنین دزدی بزرگی در لیگ قهرمانان غیر قابل باور است.»

 

 

1324244

 

 

سال گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و بازی برگشت رئال و یوونتوس(1-3 یووه) که داور در دقیقه 93 به سود رئال اعلام پنالتی کرد نیز شاهد اعتراض اینستاگرامی ویدال به داور بودیم. به عقیده او داور نباید خطای بن عطیه روی لوکاس را پنالتی اعلام می کرد.

او که سابقه 4 سال بازی برای یووه را نیز در کارنامه دارد، بازی رئال و یوونتوس را از طریق اینترنت و در حالی که برای تماشای بازی بایرن در آلیانس آرنا حضور داشت، تعقیب می کرد و پس از هر گل یوونتوس به رئال نیز شادی خود را نشان می داد هرچند که در نهایت رئال با همان پنالتی رونالدو راهی نیمه نهایی شد.

 

 

1324248

 

 

در نیمه نهایی، بایرن و رئال بار دیگر به یکدیگر برخورد کردند و ویدال از این قرعه ابراز خوشحالی کرد. او تشنه انتقام بود اما هر دو بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

در بازی رفت که رئال 1-2 پیروز شد، ویدال اعتقاد داشت که داور باید برخورد توپ به دست مارسلو را پنالتی اعلام می کرد و در استوری اینستاگرام خود به شدت نسبت به این مساله واکنش نشان داد.

در هر صورت ویدال بار دیگر برابر رئال ناکام ماند اما حالا این فرصت را دارد تا احتمالا با پیراهن بارسا انتقام تمام شکست های قبلی از رئال را بگیرد. البته شاید!

دیدگاه‌ها