کد خبر : 1542931 | 12 مرداد 1397 ساعت 14:05 | 56.9K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگ‌ترین انتقال باشگاهی غرب آسیا

عمر عبدالرحمن به الهلال می‌پیوندد

عمر عبدالرحمن با 25 میلیون ریال عربستان در آستانه انتقال به تیم دوران کودکی است.

عمر عبدالرحمن به الهلال می‌پیوندد

به گزارش "ورزش سه"، عمر عبدالرحمن ستاره فوتبال امارت و آسیا فوتبال خود را از تیم فوتبال الهلال عربستان آغاز کرد و در این تیم بود که توانست رشد کند و مورد توجه سایر تیم ها قرار بگیرد؛ اگر اشتباه عربستانی ها نبود، شاید او اکنون برای تیم ملی این کشور بازی می کرد، اما عربستانی ها فقط به عموری که زاده یمن بود، پیشنهاد شهروندی عربستان را دادند و اینکه این پیشنهاد به برادران و خانواده عموری از سوی عربستان سعودی داده نشد،  سبب شد تا باشگاه العین امارات خیلی زود دست به کار شود و با اعطای شهروندی به عموری و خانواده اش این بازیکن را به خدمت بگیرد.

 

1260134


طی چند سال گذشته عموری بارها مورد توجه باشگاه الهلال قرار گرفته، اما باشگاه عربستانی هیچ وقت تا این اندازه به بازگشت ستاره فوتبال آسیا نزدیک نبوده است.


نگاهی به آمار عمدر عبدالرحمن نشان می دهد که چرا این بازیکن اینقدر برای مدیران باشگاه الهلال ارزشمند است؛ عموری طی دو فصل گذشته و در 57 بازی 20 گل زده و 38 پاس گل برای هم تیمی های خود ارسال کرده است و سال گذشته نیز به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شد. این بازیکن تکنیکی و فانتزی فوتبال دنیا طی این مدت در کسب عناوین فردی نیز بسیار موفق بوده و بیش از هر بازیکن دیگری عناوین فردی را از آن خود کرده است و به همین دلیل است که باشگاه العین حاضر است 25 میلیون ریال عربستان را برای این بازیکن هزینه کند که 5 میلیون ریال این مبلغ به خود عموری خواهد رسید.

 

1324252


طی ساعات آتی سامی الجابر بازیکن سابق الهلالی ها و مدیر ورزشی این تیم و عموری با یکدیگر ملاقات خواهند داشت که به صورت رسمی عموری با مبلغ 25 میلیون ریال عربستان به عنوان خرید جدید آبی پوشان عربستانی معرفی شود.


البته تیم النصر عربستان هم خواهان به خدمت گرفتن عموری بود و تلاش های زیادی برای عقد قرداد با این بازیکن انجام داد که البته به جایی نرسید و این بازیکن تا چند ساعت دیگر کار انتقالش به الهلال نهایی خواهد شد تا شاید بزرگترین نقل و انتقال غرب آسیا با به خدمت گرفتن بازیکنی ثبت شود که عربستانی ها با اشتباهی بچه گانه او را به راحتی از دست دادند.

دیدگاه‌ها