کد خبر : 1543548 | 14 مرداد 1397 ساعت 18:24 | 62K بازدید | 0 دیدگاه

پنجمین جابجایی ذوب‌آهن-سپاهان ثبت شد؛

غلامی راه شریفی و کریمی را نرفت

انتقال عارف غلامی پنجمین جابجایی میان دو تیم ذوب آهن و سپاهان دو تیم منسجم اصفهانی بود.

غلامی راه شریفی و کریمی را نرفت

به گزارش "ورزش سه"، طی سال های گذشته همواره دو تیم سپاهان و ذوب آهن در میان تیم های منظم و منسجم لیگ برتر بوده اند و در سال جدید نیز استراتژی مدیران هر دو باشگاه کسب قهرمانی در لیگ هجدهم است و هر طور شده تلاش می کنند تا نفرات مورد نظر سرمربیان خود را برای حضور قدرتمندتر در لیگ جذب کنند و در این میان جذب بازیکنان تیم همشهری نیز در دستور کار آنها قرار داشته است.


بعد از انتقال بختیار رحمانی، استنلی سوارز و خالد شفیعی از ذوب آهن به سپاهان و مسعود حسن زاده از سپاهان به ذوب آهن، عارف غلامی پنجمین نقل و انتقال بین دو تیم اصفهانی در این فصل به شمار می رود که ساعاتی پیش رقم خورد. 


نکته جالب توجه این است که هیچ یک از این بازیکنان با تیم فصل گذشته خود قرارداد نداشته اند و 5 بازیکن ذکر شده بدون وجود نگرانی از سوی باشگاه سابق خود به تیم دیگر اصفهان پیوسته اند.


با این حال قطعا هواداران سپاهانی از این موضوع که عارف غلامی مانند شریفی و کریمی به یکی از دو تیم پایتخت نشین منتقل نشده (با توجه به سابقه ای که میان این سه تیم و رقابت ها میان آنها وجود دارد) و ذوب آهن را برای ادامه فوتبال خود برگزیده راضی تر خواهند بود.

دیدگاه‌ها