کد خبر : 1543841 | 16 مرداد 1397 ساعت 08:52 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

کونیت چاکر؛ داورِ ضد VAR در جام جهانی و ترکیه!

کونیت چاکر داور ترکیه در بازی سوپرکاپ ترکیه، پس از بازبینی یک صحنه در سیستم کمک داور ویدئویی به این نتیجه رسید که نباید تصمیمش را تغییر دهد.

کونیت چاکر؛ داورِ ضد VAR در جام جهانی و ترکیه!

به گزارش "ورزش سه"، مشابه چنین اتفاقی در جام جهانی نیز رخ داد و چاکر در بازی آرژانتین و نیجریه، تصمیمش درباره نگرفتن پنالتی برای نیجریه در دقیقه 75 را علی رغم بازبینی ویدئویی، تائید کرد! در بازی سوپرجام ترکیه بین گالاتاسارای و بلدیه‌اسپور برای اولین بار در ترکیه سیستم VAR مورد استفاده قرار گرفت اما داور مشهور ترک تبار بار دیگر، از این تکنولوژی در راستای تائید تصمیمات خود بهره گرفت!

 

در شرایطی که بازیکنان، کادرفنی و هواداران تیم بلدیه اسپور معتقد بودند به خاطر خطای گری رودریگز بازیکن تیم گالاتاسارای، او باید کارت قرمز مستقیم می گرفت، چاکر کارت زرد نشان داد و پس از بازبینی صحنه نیز به همان یک اخطار اکتفا کرد!

 

این در حالی بود که بسیاری از کارشناسان داوری فوتبال ترکیه اعتقاد داشته و دارند که مدافع کامرونی در این صحنه باید اخراج می شد.

 

عدم اعتنا به فناری کمک داور ویدئویی سبب شده تا کونیت چاکر در فوتبال ترکیه لقب داور ضد VAR را بگیرد و همین موضوع باعث ایجاد هجمه های مختلف روی این قاضی فوتبال در ترکیه شده است.

 

1325077

دیدگاه‌ها