کد خبر : 1544384 | 18 مرداد 1397 ساعت 15:42 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جدید سی ان ان ترک 

مدافع تیم‌ملی امشب وارد ترابزون می‌شود

رسانه ترک زبان سی ان ان مدعی شده است مدافع تیم ملی ایران برای انجام مذاکرات نهایی با تیم ترابزون اسپور وارد ترکیه می شود.

مدافع تیم‌ملی امشب وارد ترابزون می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رسانه سی ان ان ترک امروز در مطلبی به وضعیت مدافع ملی پوش ایرانی پرداخت و خبر از حضور مرتضی پورعلی گنجی در ترکیه داد. این رسانه به نقل از رئیس باشگاه ترابزون، احمد آقااوغلو نوشت مدافع تیم ملی ایران امشب راهی ترکیه می شود تا مذاکرات نهایی خود با باشگاه ترابزون اسپور به انجام برساند و در صورتی که به توافق نهایی با این تیم رسید قرارداد خود را منعقد کند.

 

1325676


پیش از این اونال کارامان، سرمربی تیم ترابزون نیز در مصاحبه ای عنوان کرده بود که این تیم برای بازی های فصل آینده نیاز به یک مدافع دارد و همین موضوع تمایل مسئولان این تیم برای جذب مدافع ایرانی حاضر در جام جهانی را نشان می دهد. 


پیش از این عنوان می شد مرتضی پورعلی گنجی به بررسی دیگر پیشنهادات اروپایی خود می پردازد. پیشنهاداتی که یکی از آنها از لیگ برتر انگلیس بود اما به دلیل اینکه امشب فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به پایان می رسد این احتمال می رود که مدافع تیم ملی به پیشنهاد باشگاه ترابزون اسپور ترکیه جدی تر بپردازد.

دیدگاه‌ها