کد خبر : 1544732 | 19 مرداد 1397 ساعت 23:15 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

به نظر شما من استراحت می کنم؟

دژاگه: کی‌روش نقشی در تراکتوری شدنم نداشت

هافبک باتجربه تراکتورسازی اعلام کرد از هفته های آینده هواداران را خوشحال می کنند.

دژاگه: کی‌روش نقشی در تراکتوری شدنم نداشت

به گزارش "ورزش‌سه"، اشکان دژاگه در پایان دیدار استقلال و تراکتورسازی درباره شرایط این مسابقه عنوان کرد: بازی خوبی نبود؛ استقلال فشار زیادی آورد ولی اولین بازی بود که در کنار هم به میدان رفتیم. سعی خودمان را کردیم، از هواداران عذرخواهی می کنم که این همه راه را آمدند و نتوانستیم امتیاز بگیریم. با این حال اولین بازی بود. من و مسعود شجاعی 4، 5 روز است که با تیم تمرین کردیم. ما وقت می خواهیم. همه در تراکتورسازی جدید هستند و امیدوارم بتوانیم در آینده بهتر کار کنیم.


وی ادامه داد: فضای مسابقه خیلی خوب بود؛ استقلال بازی خوبی انجام داد ولی بچه های ما هم سعی خود را انجام دادند و جنگیدند. با این حال بازی دست استقلال بود و 3 امتیاز را گرفتند.


هافبک ملی پوش تراکتورسازی با اشاره به تفاوت های لیگ ایران با اروپا بیان کرد: این بازی سرعتی بود و هردو تیم سعی خود را کردند. اولین بار است در لیگ ایران بازی کردم. با این حال سرعت خوبی داشت و امیدوارم در آینده بهتر کار کنیم.


دژاگه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه به نظر می رسد برای استراحت به ایران آمده اند، گفت: چرا استراحت؟ به نظر شما من استراحت می کنم؟ همه جای دنیا فوتبال، فوتبال است. من هنوز صد درصد آماده نیستم. هنوز باید کار کنم و منظور شما را نمی فهمم.


وی درباره شرایط تراکتورسازی خاطرنشان کرد: الان مربی و بازیکنان جدیدی آمده‌اند. این زمان می خواهد تا هماهنگ شویم. باید بازیکنان را بشناسیم و ما 4، 5 روز است با هم تمرین می کنیم. در همه تیم های دنیا بازیکنان و مربیان جدید وقت می خواهند.

 

دژاگه درباره اینکه آیا ممکن است تراکتورسازی با هزینه‌های زیادی که کرده در نهایت به سرنوشت استیل‌ آذین دچار شود, گفت: فکر نمی‌کنم این‌طور شود, چون ما تیم خوب و بازیکنان خوبی داریم و الان فقط به زمان نیاز داریم تا اشتباهات‌مان کمتر شود. تمام سعی‌مان را می‌کنیم اما پیروزی در هر دیداری سخت است, مخصوصاً در بازی امروز و مقابل این تعداد تماشاگر.


دژاگه درباره جو ورزشگاه آزادی گفت: بیشتر به بازی دقت کردم و زیاد به تماشاگران دقت نکردم, هر چند آنها به من چیز بدی نگفتند. جو ورزشگاه اما تا حدی متفاوت بود, چون من همیشه برای تیم ملی در ورزشگاه آزادی بازی کرده‌ام و همه هواداران همیشه پشتم بودند اما امروز در این ورزشگاه برای تراکتورسازی بازی می‌کردم


وی در واکنش به این سؤال که آیا کی‌روش در انتقالش به تراکتورسازی نقش داشته است,گفت: خیر, از این مسائل خبری ندارم.


دژاگه در ادامه اظهار کرد: هواداران ناراحت نباشند، پشت ما باشند. هفته به هفته بهتر می شویم. این تیم زمان می خواهد و امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.


وی در پایان درباره قرارداد دلاری اش با تراکتورسازی یک جمله گفت و سپس محل مصاحبه را ترک کرد: قرارداد سه ساله با تراکتورسازی بستم!

دیدگاه‌ها