کد خبر : 1544782 | 20 مرداد 1397 ساعت 10:35 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

لوک شاو:

می خواهم یکی از بهترین مدافعان چپ دنیا شوم

لوک شاو نه تنها قصد دارد در فصل جدید به دفاع چپ اصلی منچستر یونایتد تبدیل شود بلکه مصمم است در این پست نام خود را به عنوان بهترین دفاع چپ دنیا مطرح کند.

 می خواهم یکی از بهترین مدافعان چپ دنیا شوم

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در اولین بازی یونایتد در لیگ برتر انگلیس که در مقابل لستر برگزار شد، لوک شاو 23ساله اولین گل خود از زمان انتقالش از رده‌ی سنی جوانان به بزرگسالان را به ثمر رساند. گل شاو که در نیمه‌ی دوم به ثمر رسید شاگردان ژوزه مورینیو را در ورزشگاه اولدترافورد از حریف پیش انداخت. شاو حالا می‌گوید قصد دارد در این فصل درخشان‌ترین بازی‌ها را به نمایش گذاشته و نام خود را بین‌المللی کند. 


شاو بعد از پیروزی 2-1 تیمش یونایتد به اسکای اسپرتز گفت:" نمی‌خواهم بعد از یک بازی قضاوت عجولانه بکنم ولی من خیلی تلاش کرده‌ام و دلم می‌خواهد اسمم در کنار بهترین دفاع چپ‌های دنیا قرار بگیرد. سرمربی بزرگ و هم‌تیمی‌های بزرگی که در کنار من هستند، این امکان را به من خواهد داد که اینجا در منچستریونایتد به هدفم برسم".


شاو در گذشته در یونایتد روزهای سختی را پشت سر گذاشته و تنش با مورینیو باعث شده بود از ترکیب اصلی تیم فاصله بگیرد. اتفاقی که در نهایت باعث شد لوک شاو حتی به تیم ملی انگلیس هم دعوت نشود. 


شاو ولی قصد دارد در فصل جاری این شرایط را تغییر داده و خود را به یکی از بازیکنان فیکس سه‌شیرها تبدیل کند. کسی که برای تورنمنت‌های بزرگ می‌توان رویش حساب کرد. شاو گفت:" می‌خواهم به تیم ملی انگلیس برگردم و در رقابتهایی مثل جام جهانی بازی کنم. این از نظر ذهنی به من انگیزه‌ی بیشتری می‌دهد. در روسیه از تماشای تیم ملی غرق لذت شدم ولی در عین حال ناراحت بودم که چرا در خانه نشسته‌ام و بازی‌ها را از تلویزیون تماشا می‌کنم. من در جام جهانی برزیل حضور داشتم که واقعاً فوق‌العاده بود. بله، می‌خواهم در جام‌های جهانی و جام‌های ملت‌های اروپا بازی کنم".

 

 

1326098

 

شاو در مورد اولین گلش برای یونایتد گفت که این بزرگترین لحظه‌ی زندگی فوتبالی او بوده و بی‌صبرانه منتظر است در ادامه‌ی فصل این حس را بارها و بارها تجربه کند. 
شاو گفت:" بهترین حسی بود که در تمام زندگی فوتبالی‌ام تجربه کرده بودم. دلم می‌خواهد این حس را دوباره تجربه کنم. بازیکنی که به استادیومی مثل اولدترافورد می‌آید هدفش فقط این است که به تیمش کمک کرده و چنین گلهایی به ثمر برساند. امروز بهترین حس و حال دنیا را تجربه کردم". 


مورینیو هم از مدافع خود ستایش کرد هر چند به این نکته اشاره کرد که او در جریان بازی دست‌کم در یک مورد اشتباه کرده است. 


مورینیو گفت:" خیلی خوشحالم. خیلی راضی‌ام. نه تنها به خاطر آن گل بلکه به این خاطر که او در 90 دقیقه فقط یک اشتباه کرد. اشتباهی که کمک‌داور می‌توانست به او کمک کند و با دادن یک ضربه‌ی آزاد به ما مشکل را حل کند. شاو در فاز دفاعی خوب بود و کنترل توپ خوبی داشت. او از نظر آمادگی جسمانی هم خوب ظاهر شد. شاو پیش‌فصل خوبی داشته و یکی از بازیکنان ما بوده که به طور کامل دوران پیش‌فصل را سپری کرده. شاو در پنج هفته‌ی اخیر در تک‌تک جلسات تمرینی حضور داشته و در تمام بازی‌های دوستانه‌‌ی ما به میدان رفته".

دیدگاه‌ها