کد خبر : 1544784 | 20 مرداد 1397 ساعت 10:20 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هادرسفیلدتاون - چلسی

دو تیم هادرزفیلد تاون و چلسی، امروز در روز دوم لیگ برتر، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی هادرسفیلدتاون - چلسی

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندنی در اولین بازی خود در لیگ برتر با هدایت مائوریزیو ساری، امروز مهمان هادرزفیلد خواهند بود. آبی ها فصل گذشته کار را در رده پنجم لیگ به پایان رساندند و سپس با اخراج کونته، انگیزه های بسیاری برای فصل جاری دارند. مائوریزیو ساری، برای اولین بار در تیمی خارج از ایتالیا مربی گری می‌کند و این بازی برای او از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. او در اولین گام مطمئنا به دنبال کسب پیروزی است ولی دو بازیکن کلیدی برای این بازی در اختیار او نخواهند بود.

 

 

1298885

 

 

ادن هازارد، ستاره بلژیکی که با تیم ملی کشورش در جام جهانی خوش درخشید، دیرتر به اردوی تیم اضافه شد و از همین رو نمی‌تواند تیمش را در این بازی همراهی کند. همچنین کپا آریزابالاگا نیز که دو روز پیش خریداری شد، نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند و احتمالا ویلی کابایه رو در درون دروازه تیمش قرار خواهد گرفت. همچنین متئو کواچیچ نیز که او هم اخیرا به تیم اضافه شده، هنوز نمی‌تواند چلسی را همراهی کند.

 

از خریدهای این فصل، احتمالا جورجینیو در ترکیب اصلی این تیم قرار خواهد گرفت. در 4 دیدار اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای چلسی و یک تساوی به دست آمده است و انتظار می‌رود امروز نیز آبی پوشان شانس بیشتری برای کسب 3 امتیاز داشته باشند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1326096

دیدگاه‌ها