کد خبر : 1544989 | 20 مرداد 1397 ساعت 21:28 | 68.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی برایتون: نمی توان به تعویضی ها ایراد گرفت

کریس هیتن، سرمربی برایتون اعتراف کرد واتفورد نمایش بهتری نسبت به تیم او داشته است.

سرمربی برایتون: نمی توان به تعویضی ها ایراد گرفت


به گزارش "ورزش سه"، برایتون در اولین هفته لیگ برتر و با حضور 19 دقیقه ای علیرضا جهانبخش با 2 گل مغلوب واتفورد شد و کریس هیتن این نتیجه را عادلانه دانسته و اذعان داشت تغییراتی که در نیمه دوم ایجاد کرده هم برای عوض کردن روند بازی کافی نبوده است.

 

کریس هیتن گفت: "من فکر می کنم نیمه دوم بهترین عملکرد را ارائه داده و در 25 دقیقه پایانی نمایش خوبی داشتیم اما باید در مناطق مهم زمین قادر باشیم کیفیت بیشتری از خود ارائه دهیم. ما قادر به تولید این کیفیت نبودیم و واتفورد قطعا سزاوار پیروزی بود و ما نیاز داریم بیشتر تلاش کنیم.

 

1326328

 

آماده سازی ما احتمالا دقیقا مشابه واتفورد بود و ما هفته خوبی را پیش از این دیدار سپری کردیم اما در بازی های فصل پیش فصل نتوانستیم تعداد گل های مورد نظر را به ثمر برسانیم و در امر گلزنی خیلی موفق نبودیم. نمی توان به بازیکنانی که در اواخر بازی راهی زمین شدند ایراد گرفت زیرا به جز برنارد، ترکیب اصلی همان تیم فصل قبل بوده است.

 

گل اولی که واتفورد به ثمر رساند حاصل یک کار بسیار زیبا بود و ما در جریان بازی حتی نزدیک به این عملکرد نیز نتوانستیم از خود نشان دهیم. واتفورد در سراسر زمین تیمی بهتر از ما بود و زمانی که شما اینگونه آسیب پذیر باشید چنین نتیجه ای رقم می خورد.

 

برونو را خیلی زود از دست دادیم اما من حس می کردم ورود 2 بازیکن تهاجمی به زمین می تواند در نمایش ما تفاوت ایجاد کند اما این هم برای تغییر نتیجه کافی نبود."

دیدگاه‌ها