کد خبر : 1545713 | 23 مرداد 1397 ساعت 21:13 | 114.9K بازدید | 0 دیدگاه

منظور رونالدو را نمی فهمم؛

پاتک راموس به کلوپ؛ این اولین شکست تو نبوده!

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید پاسخ مصاحبه اخیر یورگن کلوپ در مورد محمد صلاح را داد.

پاتک راموس به کلوپ؛ این اولین شکست تو نبوده!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ روز جمعه دوباره به سرخیو راموس حمله کرده و وی را مقصر مصدومیت محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان معرفی کرد اما کاپیتان رئال مادرید معتقد است کلوپ قصد دارد شکست در فینال را اینگونه توجیه کند.

 

1327192

 

دیدار برابر اتلتیکو: بازی کردن در سوپرکاپ اروپا یک امتیاز بزرگ بوده و نشان می دهد همه چیز خوب پیش رفته است. ما می توانیم از عنوان خود دفاع کنیم و مشتاق رویارویی با این چالش هستیم.

 

انتقال کورتوا: هیچکس نمی تواند کورتوا را به خاطر گذشته اش در اتلتیکومادرید سرزنش کند و حضور او باعث بهبود شرایط خواهد شد.

 

جدایی رونالدو و خانواده خواندن یوونتوس: ما باید اندیشه هایمان را عمیق تر کنیم، ما همیشه یک خانواده بوده ایم و کلید موفقیت این است و ما خود را بخشی از یک خانواده حس می کنیم پس من منظور او را درک نمی کنم. جدایی بازیکنی در سطح رونالدو ناراحت کننده است اما رئال مادرید تلاش برای پیروز شدن را متوقف نخواهد کرد و همیشه باشگاه بالاتر از همه چیز است. رونالدو تصمیم گرفت باشگاه خود را عوض کند و امیدوارم در نهایت اتفاقات به سود ما رقم بخورد.

 

رئال مادرید از هر بازیکنی بالاتر است، اما درب های باشگاه همیشه برای کسانی که بخواهند بخشی از رئال مادرید باشند باز است. از دست دادن رونالدو سخت بود، اما هیچ بازیکنی بالاتر از رئال مادرید نیست و ما هنوز تشنه عناوین بیشتریم.

 

1327199

 

حمله دوباره کلوپ به راموس به خاطر صلاح: دیگر نمی خواهم در این رابطه حرف بزنم زیرا قبلا نظر خود را اعلام کرده ام. اول این صلاح بود که من را کشید و من فکر می کنم کلوپ می خواهد شکست در فینال را توجیه کند و من هرگز قصدی برای صدمه زدن به هیچ بازیکنی ندارم.

 

به هر نظری احترام می گذارم این اولین شکست کلوپ در فینال نبوده است. به هر حال از نظر من او مربی بزرگی است و من در انتخاب بهترین مربی سال به کلوپ رای دادم و او می تواند حالا آرام تر باشد.

دیدگاه‌ها