کد خبر : 1545809 | 24 مرداد 1397 ساعت 12:46 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

رشید – پیام؛ یکی از اتفاقات مهم دربی اصفهان

دوئل جذاب هفته؛ برای رسیدن به دروازه تیم ملی

بدون تردید یکی از بازی های جذاب هفته چهارم لیگ برتر در اصفهان برگزار خواهد شد. جایی که باید زرد و سبز پوشان اصفهانی در قالب دربی اصفهان با یکدیگر دیدار کنند.

دوئل جذاب هفته؛ برای رسیدن به دروازه تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار مهمی همچون دربی اصفهان، می تواند نکات مهم و البته هیجان انگیزی در خود داشته باشد و یکی از آنها دوئل ها و رودررویی هایی است که اتفاق می افتد. این دو تیم بازیکنان و مربیان فراوانی دارند که هر از گاهی بدشان نمی آید با یکدیگر رقابت کنند  تا بتوانند از حریف همشهری خود زهر چشم بگیرند.


از داستان های این بازی یکی از جذاب ترین دوئل ها را می توان بین دروازه بان های این دو تیم دانست که در سال های مختلف نیم نگاهی با یکدیگر برای رقابت داشته و دارند. امسال نیز این رقابت بین دو گلر آشنا صورت می گیرد. از یک طرف دروازه بان ملی پوش ذوبی ها و از طرف دیگر دروازه بان جوان و پدیده لیگ برتر.


رشید مظاهری که یکی از نفرات منتخب کی روش برای حضور در جام جهانی بود در چهار فصل اخیر در جمع ذوبی ها قرار داشته و به همین دلیل  توانسته نام خود را به عنوان یکی از دروازه بان های باثبات لیگ برتر معرفی کند. رشید در بازی های این فصل در هر سه دیدار ذوبی ها درون دروازه قرار گرفت و موفق شد در دو بازی دروازه خود را بسته نگه دارد. او که استفاده مناسبی از واکنش های سریع خود دارد در جمع گلرهای حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با 26 سیو موفق شد خود را به عنوان  بهترین گلر رقابت ها معرفی کند.

 


اما در طرف دیگر دربی اصفهان دروازه بانی جوان سپاهانی ها حضور دارد. از اواسط بازی های فصل، گلری جوان و گمنام توانست گلر باتجربه ای همچون رحمان احمدی را نیمکت نشین کند! این دروازه  بان جوان که پیام نیازمند نام دارد در جریان بازی های برگشت آنچنان بازی کرد که پس از بازی ها لیگ قبلی، پیشنهادات خوبی از طرف تیم های بزرگ فوتبال ایران به وی شد و وی نیز در نهایت انتخاب نهایی خود را تیم سپاهان اصفهان قرار دارد.


نیازمند در جریان بازی هایی که در فصل جدید به انجام رسید به مانند رقیب خود دو کلین شیت را در کارنامه امسال خود ثبت کرد. او با نوع بازی های خود نشان داد که درخشش فصل قبل اصلا اتفاقی نبوده و به این ترتیب باید تا سال ها نام او را به عنوان یکی از گلرهای خوب فوتبال ایران بشناسم.


در هر صورت رقابت بین دو دروازه بانی که درباره آنها گفته شد می تواند به نوعی شاخ و شانه کشیدن آنها برای یکدیگر نیز محسوب شود. گلرهایی که یکی شان سه سال است در تیم ملی حضور دارد و دیگری نیز مترصد نشان دادن خود به کی روش برای دعوت اولیه به تیم ملی است.

 

1327313

 

دیدگاه‌ها