کد خبر : 1545856 | 24 مرداد 1397 ساعت 14:15 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی نمی‌شوم، یک سرمربی بزرگ بیاورید

حق شناس: در مورد سپیدرود می‌توان کتاب نوشت

مربی سپیدرود در آستانه جدال با پدیده از مسوولان استانی خواست توجه خود را معطوف به تیم محبوب رشتی کنند.

حق شناس: در مورد سپیدرود می‌توان کتاب نوشت

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود که دومین فصل حضورش در سطح اول لیگ ایران را پشت سر می‌گذارد، اکنون در قعر جدول حضور دارد و این در حالی است که تاکنون نتوانسته از پتانسیل موجود سود ببرد. آنها بعد از سه هفته با خداداد عزیزی قطع همکاری کرده‌اند و اکنون در شرایطی برابر پدیده قرار خواهند گرفت که سهیل حق شناس، اسطوره این باشگاه روی نیمکت هدایت سرخپوشان را برعهده گرفته است تا وضعیت آنها در ادامه مشخص شود.


حق شناس در نشست خبری پیش از جدال مقابل پدیده مشهد گفت: برای همه روشن است که بازی بسیار سخت داریم. بعد از پشت سر گذاشتن سه هفته طوفانی بازی سنگینی با تیم پدیده داریم. تمام هم و غم ما این است که از بحران خارج شویم. گل‌محمدی تیم خوبی جمع کرده و با وجود مشکلاتی که پیش از فصل داشتند فوتبالی شناور ارائه می‌دهند. امیدوارم ما فردا شایستگی خود را نشان بدهیم و آن اتفاق دو هفته قبل مقابل سپاهان را جبران کنیم.


وی با اشاره به مشکلات سپیدرود گفت: در برنامه 90 همه چیز را زیر و رو کردند و مسائل را شخم زدند. قرار شد تا زمانی که سرمربی انتخاب شود مسئولیت فی را بر عهده بگیرم. اولین خواهش من از بازیکنانم این بود که همه چیز را کنار بگذاریم و اگر صحبتی و یا حرفی از طرف بازیکنان وجود دارد با مالک و نماینده‌اش صحبت کنند. شما دیدید بعد از بازی با گسترش هیچ کس مصاحبه مصاحبه نکرد و این منتی بود که بچه های تیم بر سر من گذاشتند. در مورد اتفاقات اگر بخواهیم حرفی بزنیم واقعا می‌شود یک کتاب نوشت.


حق شناس در خصوص شرایط تیمش برابر پدیده گفت: یکی از مشکلات این است که ما ۲ جای خالی داریم، از طرفی با توجه به مشکلات مالی نتوانستیم بازیکن بگیریم ضمن آنکه خرسندنیا هم از جمع ما جدا شد. فردوسی و علی عباسی را هم در اختیار نداریم و از هفته ششم به بعد می‌توانند به ما اضافه شوند. با یارگیری و اضافه شدن این ۳ نفر قطعا مشکلات ما حل خواهد شد. حسین کعبی هم محروم است و در این بازی او را در اختیار نخواهیم داشت. وی از روز دوشنبه در تمرینات حضور داشت ولی با توجه به دوری یک هفته ای از تمرینات تصمیم بر آن نبود که او را در ترکیب بگذاریم. ما از او خواستیم کنار تیم باشد چون او به بازیکنان انرژی مثبت می‌دهد.


وی درباره اینکه آیا در صورت کسب نتیجه در ادامه نیز هدایت سرخپوشان را عهده دار خواهد بود و سرمربی تیم خواهد شد گفت: به هیچ عنوان نگاه سرمربیگری ندارم و هر وقت هر مربی انتخاب شد به او کمک می‌کنم. من فرد کاملی برای سرمربیگری سپیدرود نیستم فارغ از هر نتیجه‌ای که فردا رقم بخورد. سپیدرود تیم بزرگی است و باید مربی بزرگ بیاورد. من از مسئولان باشگاه می‌خواهم که یک سرمربی بزرگ بیاورند که در شان شهر رشت باشد.


مربی سپیدرود در خصوص وضعیت گلر این تیم گفت: مسئولیت فنی گلرها بر عهده طباطبایی است. کوروش ملکی گلر جوانی است ولی متاسفانه یک مشکلی که وجود دارد این است که سال گذشته به او میدان داده نشد و این فضا در رشت برای او به وجود آمده است. در بازی با سپاهان هر گلری درون دروازه ما بود این گلها را می‌خورد. آن روز روز فاجعه تیم ما بود. در مورد گلی که وی در بازی با ماشین سازی خورد باید بگویم که کادر فنی پشت او ایستاده است. ما یک تیم هستیم و اگر خودمان بخواهیم بازیکنمان را تخریب کنیم قطعا ضربه خواهیم خورد.

دیدگاه‌ها