کد خبر : 1545970 | 24 مرداد 1397 ساعت 23:02 | 193.2K بازدید | 0 دیدگاه

خبرسازی مهاجم عراقی در اینستاگرام

ایمن حسین به پرسپولیس پیوست؟ (عکس)

مدیربرنامه‌ی مهاجم عراقی در صفحه اینستاگرام خود خبر حضور ایمن حسین در پرسپولیس را رسمیت بخشید.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس از نقل و انتقالات تا نیم فصل لیگ هجدهم محروم است، مذاکرات برای جذب و تقویت تیم را در ادامه فراهم کرده است. بر این اساس آنها طی تابستان از انتقال مهدی شیری، مهدی ترابی، مهدی شریفی، سروش رفیعی و سعید کریمی به طور رسمی خبر داده و قرارداد این بازیکنان را به امضا رسانده اند.


با این حال در شرایطی که صبح امروز حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست سرخپوشان خبر مربوط به حضور ایمن حسین، مهاجم عراقی را به این تیم تکذیب کرده بود، مدیربرنامه این بازیکن دقایقی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود از حضور این ستاره عراقی در جمع شاگردان برانکو خبر داد.


مدیربرنامه ایمن حسین در این پست و با نمایش برگه‌ای که سربرگ باشگاه پرسپولیس در آن کاملا مشخص است، به شایعات در مورد حضورش در جمع سرخپوشان دامن زده است و باید دید مدیران این تیم چه واکنشی به این ماجرا خواهند داشت.


طبق پیگیری صورت گرفته مشخص شد پیش قرارداد این مهاجم عراقی با پرسپولیس به امضا رسیده و او روز یکشنبه با حضور در تهران کارهای نهایی انتقالش به این باشگاه را به انجام خواهد رساند.


با توجه به اینکه پرسپولیس در نیم فصل اول قادر به سود بردن از بازیکن تازه وارد نخواهد بود باید دید شرایط این انتقال به چه شکل است و آیا او برای نیم فصل به تیمی دیگر انتقال می‌یابد یا همانند مهدی شریفی با تمرین در کنار سرخپوشان خود را برای هفته شانزدهم فوتبال ایران مهیا می‌کند.

 

 

 

1327476

دیدگاه‌ها