کد خبر : 1546622 | 27 مرداد 1397 ساعت 12:29 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

شروع فجر در شیراز مقابل آلومینیوم

صالح- ربیعی؛ جدال سایپایی‌های سابق در لیگ یک

بعد از صادرنشدن کارت بازی گسترشی ها در بازی اول گرفتن کارت بازی فجری ها اتفاقی دیگر بود که این تیم را در همان بازی اول دچار مشکل کرد.

صالح- ربیعی؛ جدال سایپایی‌های سابق در لیگ یک

به گزارش ورزش سه، فجر پیش از شروع لیگ با اتفاقات بسیاری مواجه شد که یکی از آنها به انتظار نشستن این تیم برای حضور سرمربی ای بود که تا دقیقه آخر جواب مثبت به این تیم داده بود اما در نهایت به تیم دیگری رفت. همین موضوع 20 روز زمان تمرین را از این تیم گرفت و آنها در نهایت با مجید صالح مربی سابق استقلال قرارداد امضا کردند و دیگر خیالشان راحت شده بود و بدون نگرانی به تهران سفر کرده بودند اما پیش از شروع بازی به فجری ها اعلام شد به علت بدهی نمی توانند در این بازی به میدان بروند، این استرس به اردوی تیم کمی از انرژی این تیم کاست، ضمن آنکه مسئولین تیم فجر معتقد بودند اگر قرار به برگزاری بازی ها با تاخیر بوده باید عدالت در این زمینه برای آنها هم رعایت می شده که چنین نشده است چون آنها مقابل تیم آماده و در حد لیگ برتر بسته شده اکسین بازی داشتند و حداقل باید به آنها هم باتوجه به تاخیر شروع پیش فصل فرصتی کوتاه می دادند.


 حالا سوال اینجاست که آیا فجر به اتفاقات پیش از مسابقات لیگ بازی را واگذار کرد یا آنکه حریف قدر بود و اتفاقات پیش از بازی اجازه نداد تا آنها اولین امتیاز را در لیگ آزادگان دشت کنند؟ این سوالی است که پاسخ آن را امروز از تیم مجید صالح می گیریم. فجر امروز در هفته دوم رقابت های لیگ یک مقابل آلومینیوم اراک قرار می گیرد که با مربی جدیدش یکی از مدعیان صعود محسوب می شود. مربی ای که مثل خود مجید صالح برخاسته از مکتب سایپاست. محمد ربیعی که از نظر فیزیک و صورت هم بی شباهت به مجید صالح نیست. مربی ای که دستیاری را رها کرده و در سرمربیگری به دنبال آرزوهای جدید است. 


آیا فجر در لیگ امسال مدعی خواهد بود؟ این هم یک سوال مهم دیگر است.

دیدگاه‌ها