کد خبر : 1546724 | 27 مرداد 1397 ساعت 19:21 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌گهر سیرجان ۲- مس ۱

لیگ یک/ دربی کرمانی‌ها به سود شاگردان بگوویچ

شاگردان وینگو بگوویچ موفق شدند در دیدار حساس هفته دوم لیگ دسته اول مقابل مس به پیروزی برسند.

لیگ یک/ دربی کرمانی‌ها به سود شاگردان بگوویچ

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته دوم لیگ یک فوتبال ایران تیم‌های گل گهر سیرجان و مس کرمان از ساعت ۱۷:۱۰ امروز در استادیوم امام علی سیرجان به قضاوت محمدحسین ترابیان مقابل هم قرار گرفتند و دربی کرمانی‌ها را برگزار کردند.

 

مهرداد بشاگردی، امین پورعلی، علیرضا ابراهیمی، میلاد صادقیان، علی قربان‌خانی، پیمان نامور، محسن آذرباد، حمید گلزاری، حسن شوشتری، پیمان رنجبری و مهرداد آوخ ۱۱ بازیکن منتخب وینگو بگوویچ در ابتدای مسابقه بودند که ترکیب گل‌گهر سیرجان را تشکیل می‌دادند.

آرمان شهدادنژاد، فرزاد حسین‌خانی، میلاد باقری، محمدرضا پورمحمد، مهدی تیکدری، عیسی پرتو، امین جهان‌کهن، امیرحسین عسکری، حسین حیدری، مهرداد قنبری و شروین بزرگ هم با نظر نادر دست‌نشان در ترکیب ابتدایی مس کرمان مقابل گل‌گهر قرار گرفته بودند.

 

گل‌گهر سیرجان که در هفته اول یک امتیاز در بوشهر از تیم شاهین شهرداری گرفته بود، امروز در نخستین میزبانی فصل نمایش هجومی ارائه داد و با گل‌هایی که پیمان رنجبری و امین پورعلی در دقایق ۸ و ۳۸ به ثمر رساندند، برنده به رختکن رفت. مهرداد قنبری خرید جدید مسی ها نتوانست انتظارات کادر فنی را برآورده کند و بازی ضعیفی را ارائه کرد.

در نیمه دوم تلاش شاگردان نادر دست‌نشان برای جبران نتیجه و فرار از شکست در دربی کرمان بی‌نتیجه بود و آنها توانستند تنها یک گل توسط سجاد حیدری در دقیقه ۷۷ به ثمر برسانند تا گل‌گهر سیرجان با نتیجه ۲ بر یک برنده این مسابقه حساس که به تعبیری جنگ مدیران کرمانی نیز بود، شود و به امتیاز ۴ برسد.

دیدگاه‌ها