کد خبر : 1547034 | 28 مرداد 1397 ساعت 21:36 | 56K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: با ژوزه موافقم؛ کلاس خریدنی نیست!

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی به مصاحبه اخیر ژوزه مورینیو واکنش نشان داد.

گواردیولا: با ژوزه موافقم؛ کلاس خریدنی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار فیلم مستندی از اتفاقات فصل گذشته رختکن منچسترسیتی در یک سکانس و پیش از دربی منچستر، گوینده در مورد پارک کردن اتوبوس از سوی مورینیو صحبت کرده و به انتقاد از این روش می پردازد که این بخش از فیلم به مذاق مورینیو خوش نیامده و او مدعی شد حرکت باشگاه سیتی بی احترامی بوده و با پول زیاد نمی توان کلاس خرید. حالا گواردیولا در این رابطه صحبت کرده است.

 

1328748

 

گواردیولا گفت: "من هم با ژوزه موافقم و ما نمی توانیم کلاس را خریداری کنیم. ما یک فصل فوق العاده را سپری کردیم و دوربین ها نیز همه جا وجود دارند اما ما این کار را برای خودمان انجام دادیم و من موافق مورینیو نیستم که این رفتار بی احترامی بوده است.

 

این اتفاق از عمد نبوده و این فیلم تنها اتفاقات فصل گذشته را نشان داده است. سیتی باشگاهی در حال رشد بوده و قصد دارد مانند همه تیم های بزرگ دنیا عناوین زیادی را فتح کند اما ما این کار را برای خودمان و هواداران و نشان دادن آنچه در رختکن اتفاق افتاده، انجام دادیم.

 

اما این نظر ژوزه است و ممکن است برخی به این فیلم علاقه داشته و برخی آن را دوست نداشته باشند؛ به همین سادگی. البته من با او موافق هستم و معتقدم کلاس خریداری نیست."

دیدگاه‌ها