کد خبر : 1547040 | 28 مرداد 1397 ساعت 21:25 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی جنجالی مساوی شد؛

لیگ یک/ رضایت پاشازاده و فکری به یک امتیاز

تقابل اندیشه‌های مهدی پاشازاده و محمود فکری برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

لیگ یک/ رضایت پاشازاده و فکری به یک امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دوم لیگ یک فوتبال ایران تیم‌های بادران تهران و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در استادیوم شهدای شهرقدس مقابل هم قرار گرفتند.

 

مجتبی روشنگر، محمد آشتیانی، جهانبخش طاهر، رضا نجاری، صابر خوشنام، سهیل رحمانی، کیانوش میرزایی، اویس کردجهان، احمد الجبوری، حمید کاظمی و کریم اسلامی بازیکنان آغاز کننده بازی برای تیم بادران تهران بودند که با نظر مهدی پاشازاده در ترکیب این تیم قرار گرفتند.

 

سجاد بیرانوند، مرتضی غلامعلی‌تبار، علی گودرزی، سعید غلامعلی‌بیگی، کمال نیکخوی، محمداسماعیل نظری، مهدی عبدی، محمد محبی، مهدی دغاغله، میلاد صارمی و امیرحسین موسی‌زاده هم ۱۱ مرد منتخب محمود فکری را تشکیل می‌دادند.

 

در دقیقه ۱۸ شاهین شهرداری بوشهر صاحب پنالتی شد که میلاد صارمی آن را تبدیل به گل کرد ولی در دقیقه ۳۵ کریم اسلامی، مهاجم بادران توانست گلزنی کند و در نهایت با همین دو گل جدال بادران تهران و شاهین شهرداری بوشهر با تساوی به پایان رسید.

 

قطعی برق ۱۵ دقیقه‌ای در استادیوم شهدای شهرقدس و اخراج صابر خوشنام از تیم بادران و کمال نیک‌خوی از تیم شاهین شهرداری بوشهر از حواشی این مسابقه جنجالی و حساس بود.

 

عکس ها از: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

دیدگاه‌ها