کد خبر : 1547115 | 29 مرداد 1397 ساعت 10:38 | 88.1K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت مورینیو از گزارشگر زن بی این اسپورت

آقای خاص و واکنش تند به علم شیمی!

ژوزه مورینیو روز یکشنبه بعد از شکست منچستریونایتد در مقابل برایتون با یک گزارشگر تلویزیونی زن درگیری لفظی پیدا کرد.

آقای خاص و واکنش تند به علم شیمی!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد دیروز یکشنبه در استادیوم امکس، ورزشگاه خانگی برایتون با نتیجه‌ی 3-2 مقابل این تیم شکست خورد تا فشارها بر سرمربی پرتغالی یونایتد اوج بگیرد.


بعد از بازی در جریان مصاحبه‌‌ای که مربیان تیم‌ها معمولاً بعد از پایان هر بازی با خبرنگاران شبکه‌ی beIN Sport انجام می‌دهند، این فشارها مورینیو را آنچنان تحت تاثیر قرار داده بود که او در گفتگو با کری براون، خبرنگار این شبکه، با او یک درگیری کوتاه لفظی پیدا کرد.  

 

1328869


این گفتگو نه در جریان مصاحبه‌ی مطبوعاتی رسمی بعد از مسابقه‌ی مورینیو به عنوان سرمربی بلکه در چهارچوب تعهد باشگاه‌ها به پخش‌کننده‌ی رقابتهای لیگ برتر انگلیس، شبکه‌ی beIN Sport انجام شد. بر اساس الگوی معمول، بعد از پایان هر بازی گزارشگران این شبکه‌ی تلویزیونی به صورت اختصاصی با مربیان دو تیم گفتگویی کوتاه انجام می‌دهند.


براون در سوال اول خود از مورینیو پرسید که بازی از دید او چطور پیش رفته و مورینیو با لحنی خشک و عصبی پاسخ داد:" ما اشتباهاتی کردیم و به  خاطر همین اشتباهات‌مان مجازات شدیم".

 

1328868


براون برای پرسش درباره‌ی میزان همبستگی بازیکنان یونایتد از آقای خاص پرسید آیا منصفانه است اگر بگوییم بازیکنان تیم شما برای ارتباط برقرار کردن با هم دچار مشکل بودند و در زمین، شیمی خوبی بین‌شان برقرار نمی‌شد ؟


سرمربی یونایتد از این سوال ناراحت شد و با حالتی تمسخر‌آمیز پاسخ داد:" شما حتماً در کارتان خیلی خبره هستید که می‌توانید راجع به شیمی بین فوتبالیست‌ها اظهارنظر کنید".

 

براون که در تصاویر تلویزیونی کاملاً مشخص بود از این پاسخ مورینیو جا خورده، خود را جمع و جور کرد تا آخرین سوال خود را بپرسد. این بار هم مورینیو همان پاسخ کوتاهی که به سوال اول او داده بود را عیناً تکرار کرد.


براون بعد از مصاحبه برای واکنش نشان دادن به گفتگوی عجیب و غریبش با مورینیو از توییتر استفاده کرد. خانم خبرنگار، کلیپ کوتاهی از مصاحبه را بازنشر کرده و در زیر آن از یک اموجی ناراحت و تعجب‌زده استفاده کرد.

 

1328871


مورینیو تابستان امسال در منچستریونایتد دوران سختی را سپری کرده و به وضوح مشخص است که در حال حاضر با بازیکنان یونایتد و هیات مدیره و مدیریت این تیم رابطه‌ی پرتنشی دارد.

 

مورینیو هفته‌ی پیش بعد از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه رابطه‌ی او با پل پوگبا به شدت رو به وخامت گذاشته مجبور شد در مقابل رسانه‌ها قرار گرفته و این شایعات را قویاً تکذیب کند.


مورینیو در عین حال از به انتقاد گرفتن سیاست‌های یونایتد در فصل نقل و انتقالات اخیر هیچ ابایی نداشته است. انتقادهایی که مسئولین رده‌بالای باشگاه و رده‌بالاترین آنها، مدیرعامل یونایتد، اد وودوارد را ناراحت کرده است.


وودوارد دیروز یکشنبه در ورزشگاه امکس برایتون روی سکوها حضور داشت و درحالیکه اولین شکست تیمش در فصل جدید لیگ برتر را تماشا می‌کرد چهره‌اش با صورتی خشک و عصبانی در تصاویر تلویزیونی مخابره شد.

دیدگاه‌ها