کد خبر : 1547157 | 29 مرداد 1397 ساعت 12:49 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرهاد کاظمی: باخت در گل کوچک هم ناراحتم می کند

فرهاد کاظمی سرمربی پرسپولیس پاکدشت می‌گوید که همیشه از خودش توقع زیادی دارد و دوست ندارد حتی در «گل‌کوچک» هم بازنده باشد.

فرهاد کاظمی: باخت در گل کوچک هم ناراحتم می کند

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس پاکدشت در هفته دوم لیگ دسته اول با یک برد فوق‌العاده خودش را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کرد. فرهاد کاظمی در خصوص بازی با نماینده ارومیه آن هم در حالی که نیمه اول این بازی گره خورده بود می‌گوید: این تیم‌ها سخت‌تر از تیم‌هایی هستند که روی آنها شناخت داریم. حریف ما هم تیم خوبی بود و من روی بازیکنان این تیم شناخت داشتم، همینکه آنها دیر بسته شدند ناخودآگاه استرس را از تیم حریف دور می‌کرد. این موضوع تا حدودی ما را بی‌انگیزه کرد، هر چند که آنها در زمین خودشان جمع شده بودند و سختی کار ما فقط زدن گل اول بود.
کاظمی ادامه می‌دهد: بچه‌ها این بازی را با موفقیت پشت سر گذاشتند ولی من در مجموع از عملکرد تیم راضی نیستم. من قصد داشتم چند بازیکن را به دلیل دوری از مسابقات در شرایط بازی قرار دهم و البته از نمایش تیم در نیمه اول رضایت ندارم. ما باید بیشتر کار کنیم تا از لحاظ فنی و تاکتیکی قوی‌تر شویم.


سرمربی استقلال‌جنوب در خصوص اینکه جامعه فوتبال از او توقع دارد وقتی در لیگ دسته‌اول مربیگری می‌کند، تیمش به لیگ برتر صعود کند می‌گوید: انتظارات جامعه فوتبال یک موضوع مجزا است ولی خودم از خودم توقع زیادی دارم. من حتی در «گل‌کوچک» هم ببازم ناراحت می‌شوم و دوست دارم همیشه برنده باشیم. با اینکه تیم ما تازه به لیگ دسته اول آمده است و در دو هفته شکل گرفت اما بچه‌ها فعل خواستن را صرف می‌کنند.


کاظمی خاطرنشان می‌کند: البته کار در لیگ دسته اول کار سختی است چون تیم‌های خیلی خوبی داریم و همه تیم‌ها می‌توانند برابر یکدیگر نتیجه بگیرند. شما همین نماینده ارومیه را نگاه کنید که در هفته‌های بعد نتایج مطلوب‌تری خواهد گرفت. ما اگر بتوانیم طبق برنامه‌های خودمان پیش برویم در بین بالانشین‌ها خواهیم بود.


سرمربی استقلال جنوب در خصص بی‌نظمی در لیگ دسته‌اول و اینکه تکلیف برخی از تیم‌ها مشخص نیست می‌گوید: این مشکلات باید 12 سال پیش حل می‌شد. هر تیمی مشکل مالی دارد نباید در لیگ دسته اول شرکت کند. در لیگ برتر از 16 تیم 10 تیم مشکل دارند یا در لیگ دسته اول 12 تیم مشکل دارند. این موضوع به بی توجهی مسئولان مربوط می‌شود.

دیدگاه‌ها