کد خبر : 1547202 | 29 مرداد 1397 ساعت 14:11 | 59.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت

حمله پی اس جی برای شکار ستاره های بارسا

نشریه اسپورت امروز خبر از علاقه پی اس جی برای جذب دو ستاره خط میانی بارسلونا داد.

حمله پی اس جی برای شکار ستاره های بارسا

به گزارش "ورزش سه"، مهلت جذب بازیکن در لیگ های انگلیس و ایتالیا به اتمام رسیده اما در لیگ های دیگر تا یازده روز دیگر فرصت خرید بازیکن جدید وجود دارد.

بارسلونا و پی اس جی تیم هایی هستند که به نظر هنوز پرونده نقل و انتقالاتی شان بسته نشده است و هر کدام هنوز گزینه هایی در بازار را مدنظر دارند. بارسا که به دنبال جذب یک هافبک است و پوگبا، رابیو و دی یونگ مدنظر این باشگاه قرار دارند.

 

 

1328942

 

 

امروز نشریه اسپورت کاتالونیا هم تیتر یک خود را به علاقه پی اس جی برای جذب راکیتیچ و بوسکتس اختصاص داده است. این نشان می دهد که آینده رابیو در پی اس جی کاملا مبهم است. ستاره 23 ساله از تمدید قرارداد با باشگاه پاریسی خودداری کرده و ژانویه آتی می تواند با تیم های موردنظرش وارد مذاکره شود.

پی اس جی با علم به این موضوع تمایل به جذب یک هافبک بزرگ دارد و در صورت رسیدن به هدفش، احتمالا با جدایی رابیو موافقت خواهد کرد تا حداقل از خروج او به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری کند.

 

پی اس جی در حالی به جذب راکیتیچ و بوسکتس علاقه مند شده است که شب گذشته رسانه های اسپانیایی از توافق بوسکتس با پیشنهاد تمدید بارسا تا سال 2021 خبر دادند اما وضعیت راکیتیچ هنوز مبهم است.

ستاره کروات تا 2021 با بارسا قرارداد دارد و همواره از علاقه اش برای ماندن در این باشگاه سخن گفته است ولی شاید تعدد بازیکن خوب در خط میانی بارسا او را به جدایی و پیوستن به پی اس جی وسوسه کند. تا یازده روز دیگر احتمال هر اتفاقی ممکن است.

 

دیدگاه‌ها