کد خبر : 1547269 | 29 مرداد 1397 ساعت 18:32 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد نجومی باشگاه چمپیونشیپی برای کونته

آندره آ راتریتزانی، مالک باشگاه لیدز یونایتد تایید کرد که قصد داشته پیشنهاد 20 میلیون یورویی به کونته برای هدایت این تیم ارائه کند.

پیشنهاد نجومی باشگاه چمپیونشیپی برای کونته

به گزارش "ورزش سه"، راتریتزانی در ماه می 2017 مالکیت باشگاه را برعهده گرفت و در جوئن امسال، مارچلو بیلسا را به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب کرد. بیلسا در این فصل، 3 پیروزی با این تیم چمپیونشیپی به دست آورده و بسیاری معتقدند که لیدز امسال می‌تواند برای اولین بار پس از سال 2014، به لیگ برتر بازگردد. با این حال، راتریتزانی پیش از انتخاب بیلسا، قصد داشته کونته را به عنوان سرمربی تیمش انتخاب کند.

 

 

1303351

 

 

او گفت:" کونته در لیست ما بود و با حضور او ما از صعود به لیگ برتر مطمئن بودیم. من حتی قصد داشتم پیشنهادی 20 میلیون یورویی به او ارائه کنم. سپس با رانیری صحبت کردم که او نیز تمایل به حضور در تیم ما داشت ولی از آنجا که منتظر پیشنهاد یک تیم بزرگ بود، پیشنهاد ما را رد کرد. من حتی با مارتینز هم صحبت کردم ولی او روی بلژیک متمرکز بود.

 

در پایان ماه می من با ویکتور اورتا، مدیر ورزشی مان حرف زدم و او گفت که بیلسا می‌تواند گزینه مناسبی باشد ولی جذب او غیرممکن است. این باعث شد من انگیزه پیدا کنم تا با بیلسا مذاکره کنم و در نهایت با 3 میلیون پوند به توافق رسیدیم، رقمی که او با کادر فنی اش به اشتراک می‌گذارد. 10 ساعت در بوینس آیرس مذاکره کردیم. او 20 بازی تیم ما را دید و خیلی سریع بازیکنان را شناخت، حتی جوان ها را. جذب او غیرممکن به نظر می‌آمد ولی او حالا مهره اصلی ماست."

دیدگاه‌ها