کد خبر : 1547286 | 29 مرداد 1397 ساعت 19:56 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریتم در مسابقات آسیایی تمام شد

پرویز هادی: حریفم گرجستانی بود، نه ازبک

آزادکار تیم ملی ایران و قهرمان آسیا امیدوار است دو ماه دیگر در مسابقات جهانی به مدال طلا دست پیدا کند.

پرویز هادی: حریفم گرجستانی بود، نه ازبک

به گزارش "ورزش سه"، پرویز هادی بعد از افتخارآفرینی در مسابقات آسیایی و کسب مدال طلای وزن 125 کیلوگرم به خبرنگار ما در اندونزی گفت: خدا را شکر دیروز بچه‌ها زحمت کشیدند و امروز هم دعای مردم عزیزمان بود که این مدال‌ها به دست آمد.

او ادامه داد: در دو روز آینده مسابقات کشتی فرنگی برگزار می‌شود و ان‌شاالله مدال‌ها را تکمیل کنیم؛ خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

 

قهرمان وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد آسیا اضافه کرد: فینال درست است در بازی ماقبل به مصاف کشتی‌گیر تیم ازبکستان رفتم ولی او گرجستانی است و نایب قهرمانی المپیک را دارد که البته قبلا هم با او رقابت داشتم و برنده شده بودم ولی کشتی امروز حساس بود.

هادی عنوان کرد: مسابقات آسیایی طوری است که تمام کشورها برای کسب مدال می‌جنگند؛ خدا را شکر کشتی خوبی برابر حریف ازبکستانی داشتم و ان‌شاالله در میادین دیگر هم بتوانم دل مردم عزیزمان را شاد کنم.

 

او با بیان اینکه همیشه گفته‌ام سرباز تیم ملی هستم، ابراز کرد: در این مسابقات ماموریت ما تمام شد و ان‌شاالله دوباره اردوها شروع می‌شود و هر ماموریت و دستوری بدهند، در خدمت تیم ملی هستیم؛ ان‌شاالله با کمک خدا و دعای مردم عزیزمان مدال جهانی بگیرم.

 

دیدگاه‌ها