کد خبر : 1547860 | 31 مرداد 1397 ساعت 22:27 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

پور موسوی: اسماعیلی را مهار کردیم، استقلال مهار شد

سرمربی فولاد خوزستان با حضور در نشست خبری درباره تساوی با استقلال صحبت کرد.

پور موسوی: اسماعیلی را مهار کردیم، استقلال مهار شد

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان با حضور در نشست خبری درباره تساوی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: بازی سختی داشتیم و به بازیکنان تیم خودم تبریک می گویم. مطمئنا یک امتیاز نمی خواستیم اما شکل بازی و فشار استقلال باعث عقب نشینی ناخواسته ما شد. بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند. به مرادیان برای اینکه بهترین بازیکن زمین بود، تبریک می گویم و برای استقلال برابر السد آرزوی موفقیت می کنم.


پورموسوی درباره آنالیز کامل استقلال در این دیدار تصریح کرد: ما به خوبی استقلال را آنالیز کرده بودیم. هر چند یک روز استراحت کم داشتیم اما به خوبی استقلال را آنالیز کردیم. فرشید اسماعیلی بازیکن اصلی حملات استقلال بود و با مهار این بازیکن، استقلال نتوانست بازی خود را انجام دهد.


وی در واکنش به این موضوع که آیا این تاکتیک باعث از کار افتادن رفیعی شده بود، گفت: میثم دورقی باید برابر اسماعیلی بازی می کرد و رفیعی در خط حمله حضور داشت. به دلیل عدم حفظ توپ در زمین حریف، شیمبا و سروش در زمین خودی بودند.


سرمربی فولاد در پایان درباره جذب عالمه خاطر نشان کرد: ما از یک ماه قبل به دنبال جذب دروازه بان بودیم. عالمه ظاهرا با شرایط ما توافق کرده و به مجموعه ما اضافه می شود. امروز مرادیان نشان داد دروازه بان قابل اعتمادی است و احتمالا دروازه بان اول ما خواهد بود.

دیدگاه‌ها