کد خبر : 1547880 | 31 مرداد 1397 ساعت 23:30 | 310K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آفتون بلادت؛

سامان قدوس با انتقالی تاریخی در راه آمیان

نشریه سوئدی آفتون بلادت ادعا کرد که باشگاه اوسترشوندز با باشگاه فرانسوی آمیان برای انتقال سامان قدوس، ستاره ملی پوش ایرانی، بر سر مبلغ 5.7 میلیون یورو به توافق رسید.

سامان قدوس با انتقالی تاریخی در راه آمیان

به گزارش "ورزش سه"، بازی های خوب قدوس در رقابت های فصل گذشته لیگ سوئد و لیگ اروپا، باعث شد تا باشگاه های زیادی برای خرید او اقدام کنند. در چند روز گذشته اخبار مختلفی در مورد انتقال او به باشگاه اوئسکای اسپانیا و رن فرانسه منتشر شد اما اکنون آفتون بلادت از توافق اوسترشوندز با آمیان خبر داد.

این نشریه همچنین ادعا کرد که این باشگاه فرانسوی برای این انتقال، 5.7 میلیون یورو به اوسترشوندز پرداخت خواهد کرد و به این ترتیب، قدوس به سومین فروش گران ترین قیمت لیگ سوئد تبدیل می شود. پیش از این، تنها الکساندر ایزاک و زلاتان ابراهیموویچ با مبالغ بیشتر، از این لیگ به لیگ های دیگر رفتند.

همچنین براساس بندی که در قرارداد قدوس گنجانده خواهد شد، باشگاه اوسترشوندز می تواند او را بار دیگر به خدمت بگیرد. آنطور که آفتون بلادت ادعا کرده، قدوس فردا راهی فرانسه خواهد شد تا بعد از حضور در تست پزشکی آمیان، با این قرارداد امضا کند.  

 

 

1326564

 

در صورتی که ادعای آفتون بلادت درست باشد، این اتفاق می تواند ماجرای جدایی قدوس از اوسترشوندز را پیچیده تر کند. در ابتدا عکس هایی از او در کنار مدیران اوئسکا منتشر شد تا رسانه ها خبر از انتقال او به این باشگاه اسپانیایی بدهند. اما سپس مدیران اوسترشوندز اعلام کردند که با رن فرانسه برای این انتقال به توافق رسیدند؛ خبری که واکنش مسئولان اوئسکا و تهدید آنها به شکایت به فیفا را به همراه داشت. اکنون وارد شدن یک باشگاه دیگر به ماجرای انتقال قدوس، می تواند این گره را پیچیده تر کند.

قدوس در سال 2018، در 15 بازی برای اوسترشوندز، 9 گل به ثمر رساند و تیمش در رتبه چهارم لیگ سوئد قرار دارد. او در آخرین دیدار تیمش در فهرست قرار نداشت و این شایعات در مورد خروج او را جدی تر کرده است.

دیدگاه‌ها